Marketing

Nova studija

Šta se događa kada kompanije ulažu u marketing tokom padova

Sjedinjene Američke Drža

Apple u pregovorima o kupovini prava na prenose Formule 1

Zanimljiva priča

Da li ste znali da je Chupa Chups logo osmislio Salvador Dali?

Realnost je drugačija

Ekskluzivnost s jednim medijem? Evo zašto biste trebali dvaput razmisliti

Bitni temelji

Tri ključa za izgradnju efikasne višekanalne marketinške strategije

Davno započeta revolucija

Da li mladi kreativci još uvijek trebaju raditi u agencijama u doba društvenih mreža?

Jednostavna pretpostavka

Marketinški rezultati se ne zbrajaju: Oni se množe i sinergijski djeluju

Digitalno okruženje

Kako pripovijedanje transformiše marketinške kampanje na društvenim mrežama

Zaglavljeni u ambiciji

Nakon woke kampanje više niko ne kupuje Jaguar

Nielsenov godišnji izvještaj

Maksimiziranje efikasnosti vašeg marketinga donošenjem odluka zasnovanih na podacima

Najupečatljivije

Ovo je top 5 kreativnih kampanja koje trenutno vrijedi pogledati

Subject line

Email marketing: Kako napisati 'predmet' koji se zaista otvori

Ključni savjeti

Kako mali brendovi mogu konkurisati velikima uz pametan marketing

Nakon globalne potražnje

Kina razmatra digitalni juan

Sprovedena anketa

Studija trendova marketinga sadržaja 2025: Šta podaci otkrivaju o budućnosti marketinga

Posao pronalazi vas

Kako izgraditi lični brend i povećati šanse za posao

Uspjeh ili propuštena prilika

Zašto medijski ekskluzivitet može ograničiti rast vašeg brenda

Smjeli potez

Kako je era Cristiana Ronalda u Juventusu promijenila globalnu marketinšku strategiju kluba

Zasad odgođeno

Nike stavio na čekanje formiranje brenda za žene

(Ne)učinkovit marketing

Kako prepoznati da li vaš marketing donosi stvarne poslovne rezultate