Marketing

Jednostavna pretpostavka

Marketinški rezultati se ne zbrajaju: Oni se množe i sinergijski djeluju

Digitalno okruženje

Kako pripovijedanje transformiše marketinške kampanje na društvenim mrežama

Zaglavljeni u ambiciji

Nakon woke kampanje više niko ne kupuje Jaguar

Nielsenov godišnji izvještaj

Maksimiziranje efikasnosti vašeg marketinga donošenjem odluka zasnovanih na podacima

Najupečatljivije

Ovo je top 5 kreativnih kampanja koje trenutno vrijedi pogledati

Subject line

Email marketing: Kako napisati 'predmet' koji se zaista otvori

Ključni savjeti

Kako mali brendovi mogu konkurisati velikima uz pametan marketing

Nakon globalne potražnje

Kina razmatra digitalni juan

Sprovedena anketa

Studija trendova marketinga sadržaja 2025: Šta podaci otkrivaju o budućnosti marketinga

Posao pronalazi vas

Kako izgraditi lični brend i povećati šanse za posao

Uspjeh ili propuštena prilika

Zašto medijski ekskluzivitet može ograničiti rast vašeg brenda

Smjeli potez

Kako je era Cristiana Ronalda u Juventusu promijenila globalnu marketinšku strategiju kluba

Zasad odgođeno

Nike stavio na čekanje formiranje brenda za žene

(Ne)učinkovit marketing

Kako prepoznati da li vaš marketing donosi stvarne poslovne rezultate

Viralni fenomen

AI reklama od 2.000 dolara ukrala show NBA finala i promijenila pravila igre

Ključno razumijevanje

Razlika između marketing plana i strategije: Gdje svi griješe

Mark Read

Umjetna inteligencija uveliko remeti oglašivački posao

Važan kanal za potrošače

Kako društveni mediji mogu biti efikasan marketinški alat i za finansijske savjetnike

Najnoviji izvještaj

Globalni budžeti i potrošnja za oglašavanje se smanjuju

Studija

Koliko je socio-demografsko ciljanje izgubilo na snazi u modernom marketingu