Marketing
Meralys sprej za nos
Pogledajte sjajnu hrvatsku reklamu koja je osvojila nagradu na prestižnom Effie Awards Europe
Sad već dobro poznata kampanja JGL-a ‘Šta to stavljaš u nos?’, za Meralys inovativni sprej za odčepljivanje nosa (dekongestiv), osvojila je bronzano priznanje na uglednom Effie Awards Europe u kategoriji ‘Best of Europe Champions League’.
Kontroverzne kampanje
Nije samo Zara: Reklamne kampanje koje su šokirale javnost
Zara je najnovijom kampanjom izazvala niz negativnih reakcija širom svijeta. Pod pritiskom javnosti, kompanija je uklonila kampanju s društvenih mreža. Naime, reklamna kampanja za jaknu iz kolekcije Collection 04 izazvala je bijes javnosti zbog slika koje su mnoge podsjetile na genocid u Gazi.
Marketing
Zašto brendovi ne ulažu u maloprodajne medijske mreže
Da bi bile istinski uspješne, maloprodajne medijske mreže moraju ulagati u proizvode koji pomažu brendovima da sami sebi pomognu, navodi Darrick Li iz Guideline-a.
Marketing
M&M's se vraća u Super Bowl nakon kontroverze
Mars vodeći brend slatkiša M&M’s će se vratiti na Super Bowl sa novim spotom koji će se emitirati tokom prve reklamne pauze u prvoj četvrtini igre 11. februara 2024., navodi se u saopćenju za javnost.
Kritika potrošača
Protiv Toyote u SAD-u podnesena žalba za obmanjujući marketing
Američka organizacija za zaštitu potrošača "Public Citizen" podnijela je žalbu protiv japanske auto-kompanije Toyote Federalnoj trgovinskoj komisiji (FTC).
Potraga za originalnošću
Brendiranje luksuznog turizma u FBiH: 'Komfor kakav bi se poistovijetio sa luksuzom'
Luksuzni, odnosno elitni turizam ne svrstava se službeno ni u jednu kategoriju specifičnih oblika turizma, već je njegova jedina diferencijacija da obuhvata luksuzne usluge i sadržaje koje kupuju klijenti više platežne moći.
Novi pristup
Ključni savjeti za izgradnju uspješne strategije brenda
Preslikavanje cilja vašeg brenda na ponašanja i emocije ključno je za izgradnju uspješne strategije.
Nevjerovatna otkrića
Pet novih Instagram generativnih AI alata za transformaciju marketinga na društvenim mrežama
Iako su Threads brzo postale ključno područje razvoja za svaki Instagram tim, oni i dalje rade na integraciji generativnih AI elemenata.
Osnaživanje umjetnika
TikTok donosi nove alate za poboljšanje vidljivosti
Muzičari na TikToku novom oznakom “Umjetnik” mogu potvrditi svoj status i na vrh stranice za otkrivanje prikačiti željenu objavu.
Značajan pad
Kompanija X očekuje 2,5 milijardi dolara zarade od oglašavanja
Muskova platforma X, nekada poznata kao Twitter, prema pisanju Bloomberga, ove godine očekuje prihode od oglašavanja u visini od 2,5 milijarde dolara, što je značajan pad u odnosu na prethodne godine.
Prvi projekti
Visoko uskoro mijenja svoj identitet
Visoko je odlučno da mijenja svoj identitet, a tome u prilog govore projekti za koje će uskoro biti raspisan tender, ali i oni koji će se uraditi u narednom periodu i predstaviti javnosti.
Prioritet za firme
Moć personalizacije u marketinškim strategijama
Personalizacija je posljednjih godina postala prioritet za firme.
Često se koriste
Psihološke taktike u marketingu i prodaji
Marketing se temelji na uvjeravanju i utjecaju, a postoji nekoliko psiholoških taktika koje se često koriste za postizanje marketinških ciljeva.
Potencijal za revolucionisanje
ChatGPT se sve više dokazuje kao moćan marketinški alat
U šali se kaže da umjetnoj inteligenciji (AI) ne možete postaviti glupo pitanje osim ako za marketinški savjet ne upitate ChatGPT.
Jedan od najvažnijih alata
Zašto nam je brend persona važna u marketingu brenda?
Jedan od najvažnijih alata u marketingu uspješnog branda je brand persona.
Male kompanije
Trendovi u digitalnom marketingu koji su obilježili period iza nas
Godina 2023. zasigurno je obilježena jedinstvenim izazovima, a vlasnici malih poduzeća i njihovi timovi za digitalni marketing morat će istražiti različite trendove kako bi pokrenuli svoje industrije naprijed – otvorenog uma.
Marketing
Kako su najbolje marketinške kampanje 2023. savladale nostalgiju pop kulture
Brendovi su se ove godine suočili sa prevlastom globalnih izazova i odlučili su se za poznati priručnik dok industrija dolazi na raskrsnicu.
Marketing
Pregled marketinške godine 2023: Bila je to loša godina za…
Od negativne reakcije na svrhu i suzbijanja reklamnih poroka do pada kategorije bez mesa, 2023. nije bila dobra godina za sve u svijetu marketinga.
Marketing
Postati lider u kreativnoj industriji: Vodič za brendove
Poduzeća danas postoje u okruženju koje se brzo razvija i koje karakterizira ogroman tehnološki napredak, sve manji raspon pažnje i eksplozija digitalnog sadržaja.
Efikasan pristup
Ideja za praznični marketing: Primjer maloprodajnog brenda Macy
Praznici su stigli! Ovo doba godine najavljuje nalet marketinških aktivnosti svih poznatih brendova i biznisa.