Marketing

Dublja integracija podataka

Amazon širi svoj oglašivački domet

Zbog pretile djece

Britanci uveli zabranu oglašavanja nezdrave hrane

Održavanje reputacije

Digitalni PR: Kako brendovi koriste online medije za izgradnju reputacije

Oblici oglašavanja

Zašto su recenzije i preporuke najbolja reklama

Konkurencija između brendova

Brendovi sa stavom: Kako društvena odgovornost gradi povjerenje potrošača

Kontinuirano jačanje

Strategije za povećanje prisutnosti brenda online

Saradnja

Kardashian i Nike spajaju snagu brenda i marketing u novoj kolekciji NikeSkims

Savremeno doba

Kako influenceri grade povjerenje i zašto im ljudi više vjeruju od institucija

Strateški alat

Rebranding: Kada i kako promijeniti imidž brenda

Korak ispred potrošača

Prediktivni marketing: Kako brendovi predviđaju vaše potrebe prije vas

Ključna uloga

Uloga sajmova i evenata u izgradnji prepoznatljivosti brenda

Digitalna realnost

BarbaSolution donosi revoluciju komunikacije u BiH

Izazov za kompanije

Kako sačuvati i povećati prodaju u kriznom marketing okruženju

Marketing

Najbolje marketinške kampanje svih vremena koje izazivaju inspiraciju

Savremeno poslovno okruženje

Brendiranje kroz zajednicu: Kako graditi publiku, a ne samo kupce

Zauzimanje jasnog stava

Brand activism: Kako brendovi komuniciraju društvenu odgovornost

Nezaobilazan alat

Prednosti i izazovi chatbota u digitalnom marketingu

Transformacija

Poslije 40 godina Nike mijenja svoj slogan

Kanal komunikacije

Zašto su podcasti novi kanal za brendove

Važna uloga

Sjajna recenzija: Kako iz nje izvući najveću vrijednost