Marketing

Nike, Pokemon...

Kada reklame ožive: Pogledajte kako 3D bilbord u Tokiju privlači svjetske brendove

Igraju bitnu ulogu

Kako iskoristiti recenzije i preporuke u marketing strategiji

"Najizazovnija reklama"

Dionice American Eagle Jeans-a skočile nakon što je Donald Trump javno pohvalio reklamu

Fokus koji kratko traje

Marketing u doba pažnje od tri sekunde: Kako opstati?

Savremeni pristup

Zašto marketinška strategija mora dolaziti prije proizvoda?

Nezaobilazan segment

Kako koristiti AI alate za brži i bolji sadržajni marketing

Marketing

Marketinški trendovi 2025: SEO i umjetna inteligencija idu ruku pod ruku

Novi izvještaj

Preispitivanje marketing sadržaja za putovanja u doba umjetne inteligencije

Polazna tačka izgradnje

Zašto nije dovoljno imati samo dobar logo: Ključne komponente snažnog brenda

Snažan rast

Digitalni oglasi dominiraju tržištem zabave i medija

Vrijeme hiperprodukcije

Zašto se ljudi vezuju za brendove, a ne proizvode?

Novi trendovi

Kako vještačka inteligencija, automatizacija i autentičnost doprinose marketingu utjecajnih ljudi

Mijenjanje tržišta

Budućnost marketinga: Personalizacija, inovacija i tehnološki napredak

Korisni savjeti

Deset načina kako kroz digitalni marketing istaknuti svoju firmu

Nova studija

Šta se događa kada kompanije ulažu u marketing tokom padova

Sjedinjene Američke Drža

Apple u pregovorima o kupovini prava na prenose Formule 1

Zanimljiva priča

Da li ste znali da je Chupa Chups logo osmislio Salvador Dali?

Realnost je drugačija

Ekskluzivnost s jednim medijem? Evo zašto biste trebali dvaput razmisliti

Bitni temelji

Tri ključa za izgradnju efikasne višekanalne marketinške strategije

Davno započeta revolucija

Da li mladi kreativci još uvijek trebaju raditi u agencijama u doba društvenih mreža?