Marketing

Drawn Together

Starbucks ima novu prazničnu kampanju

Rang

Brendovi koji su ostvarili najveću vrijednost u 2025. godini

U susret praznicima

Kampanja "Razumijem te": Etsy gradi emocionalni brend kroz snagu pažljivog darivanja

Sezonska kampanja

Saucony redefiniše praznični marketing: Od "vožnje kući" do "trčanja kući za praznike"

Oglasna mašina

Amazonov prihod od oglašavanja porastao na 17,7 mlrd. dolara zahvaljujući AI alatima

Prva velika

Meta pokrenula novu kampanju za mlade i stare korisnike

Psihološki fenomen

Nostalgični marketing: Priče iz prošlosti, profit u sadašnjosti

Redizajn

Domino’s osvježava brend prvi put nakon 13 godina

Pozitivne reakcije

Marketinški potez godine: Merdevine iz pljačke Louvrea postale reklama

Konferencija u New Yorku

Direktori marketinga otkrili: Ove greške prave brendovi u komunikaciji sa Z generacijom

Novi potezi

Hellmann’s ima novu “Do Dip” kampanju

Renesansni doživljaj

Novi talas DIY marketinga: Mala preduzeća se okreću TikToku

Interbrand izvještaj

Objavljena lista najvrijednijih svjetskih brendova za 2025: Evo ko je na vrhu

Brojni bilbordi

Eos sa najnovijom kampanjom doveo tuširanje na ulice

Velike kritike

Trump zbog reklame s Reaganom uvodi nove carine Kanadi

Marketing

Apple lansirao novu brend kampanju za Mac

Italijanska fudbalska liga

Serie A traži način da adekvatno komercijalizira TV prava

Promo

Gibonni na NetWork 13 konferenciji: Razgovor o knjigama, pjesmama i tehnologiji

Od 22. do 24. oktobra

"TEChTONIC CHANGES" konferencija u Neumu na temu Cyber sigurnosti i digitalne javne uprave

Promo

"Svakodnevno zlato" sada nosi Seletti potpis: Za one koji ne pristaju na dovoljno dobro