Marketing
Psihološki fenomen
Nostalgični marketing: Priče iz prošlosti, profit u sadašnjosti
Kako bi rekla poznata pjesma “It’s the most beautiful time of the year”: vrijeme kada nas brendovi “bombardiraju” idiličnim prazničnim reklamama u kojima sve sretne porodice liče jedna na drugu.
Redizajn
Domino’s osvježava brend prvi put nakon 13 godina
Domino’s Pizza Inc. pokreće svoje prvo veliko osvježenje brenda nakon 13 godina, s ciljem da cjelokupno iskustvo brenda učini jednako neodoljivim kao i njihovu pizzu.
Pozitivne reakcije
Marketinški potez godine: Merdevine iz pljačke Louvrea postale reklama
Njemačka kompanija, čiji je lift za namještaj korišten u nedavnoj spektakularnoj pljački nakita iz muzeja Louvre, odlučila je iskoristiti neočekivani publicitet na najbolji mogući način – pokretanjem duhovite reklamne kampanje, piše BBC News.
Konferencija u New Yorku
Direktori marketinga otkrili: Ove greške prave brendovi u komunikaciji sa Z generacijom
Opsesija pridobijanjem Gen Z potrošača dovela je do toga da mnogi marketari povjeruju u određene „istine“ o ovoj generaciji.
Novi potezi
Hellmann’s ima novu “Do Dip” kampanju
Kako je fudbal učvrstio svoje mjesto kao omiljena američka zabava, njegova baza obožavalaca proširila se daleko izvan tradicionalnih sportskih entuzijasta, sada uključujući fanatike fantazijskih liga, povremene gledaoce privučene grickalicama za dan utakmice i sve između.
Renesansni doživljaj
Novi talas DIY marketinga: Mala preduzeća se okreću TikToku
I dok se TikTok obično povezuje sa generacijom Z i modernim digitalnim trendovima, ispostavlja se da upravo drevne vještine i zanati doživljavaju renesansu na ovoj platformi.
Interbrand izvještaj
Objavljena lista najvrijednijih svjetskih brendova za 2025: Evo ko je na vrhu
Svake godine, globalna konzultantska kuća za brendiranje Interbrand objavljuje svoju listu najvrednijih svjetskih brendova, koja uključuje i dugogodišnje lidere i neočekivane nove učesnike.
Brojni bilbordi
Eos sa najnovijom kampanjom doveo tuširanje na ulice
Koncept koji stoji iza najnovije kampanje brenda Eos osvježavajuć je poput samog proizvoda: pretvaranje svakodnevne vožnje na posao u priliku za opuštanje.
Velike kritike
Trump zbog reklame s Reaganom uvodi nove carine Kanadi
Američki predsjednik Donald Trump najavio je da će povećati carine na robu iz Kanade kao odgovor na televizijsku reklamu protiv carina koju je emitirala pokrajina Ontario, a u kojoj se pojavljuje bivši predsjednik Ronald Reagan.
Marketing
Apple lansirao novu brend kampanju za Mac
Apple je lansirao novu globalnu brend platformu za Mac koja naglašava kako svaka velika ideja počinje s praznom stranicom.
Italijanska fudbalska liga
Serie A traži način da adekvatno komercijalizira TV prava
Italijanska fudbalska liga Serie A razmatra opcije za svoja međunarodna medijska prava.
Promo
Gibonni na NetWork 13 konferenciji: Razgovor o knjigama, pjesmama i tehnologiji
Prošlogodišnji nastup Zlatana Stipišića Gibonnija na NetWork konferenciji bio je trenutak koji se nije prepričavao, već pamtio.
Od 22. do 24. oktobra
"TEChTONIC CHANGES" konferencija u Neumu na temu Cyber sigurnosti i digitalne javne uprave
Dok se poslovni svijet suočava s ubrzanim tehnološkim promjenama, NetWork 13 konferencija donosi odgovore na pitanja kako sigurnost, digitalna javna uprava i inovacije oblikuju novu digitalnu stvarnost.
Promo
"Svakodnevno zlato" sada nosi Seletti potpis: Za one koji ne pristaju na dovoljno dobro
Seletti ne prati trendove — on ih oblikuje, kroz dizajn koji komunicira sa duhom vremena.
Značajna priznanja
Dodijeljene Woman.comm of the Year nagrade: Ovo su dobitnice
U sklopu četvrte konferencije Woman.comm, sinoć je održana svečana gala večer u kojoj su dodijeljene prestižne Woman.comm of the Year nagrade, priznanja koja slave žene čiji su rad, strast i doprinos ostavili vidljiv trag u komunikacijskoj industriji regije.
Višegodišnje partnerstvo
CeraVe zvanični skincare i haircare partner NBA lige
CeraVe i Nacionalna košarkaška asocijacija (NBA) sklopili su višegodišnje partnerstvo kojim CeraVe postaje zvanični partner lige za njegu kože i kose.
SUV C5 Aircross
Citroën briše granicu između sna i stvarnosti u kampanji „The Dreamer“
Citroën ponovo poziva vozače na putovanje kroz svijet snova, ovoga puta doslovno. U svom najnovijem filmu „The Dreamer“, koji je kreirala pariška agencija BETC, brend briše granice između stvarnosti i REM sna, sve s ciljem da predstavi SUV C5 Aircross.
Tradicionalni pretraživač
Firefox cilja generaciju Z kroz prvu globalnu kampanju s Whaler grupom
AI pokretani chatboti poput ChatGPT-a brzo zamjenjuju tradicionalne pretraživače kao glavni alat mnogih korisnika za pregledavanje interneta. Iskorištavajući ovu promjenu, Mozilla nastoji ponovo približiti svoj Firefox pretraživač generaciji Z putem sadržaja koji kreiraju kreatori, a tu strategiju dodatno jača imenovanjem svoje prve namjenske agencije za kreatore.
Nova funkcija
Pulse u ChatGPT-u: Šta svaki marketinški stručnjak mora znati
Nova funkcija Pulse u ChatGPT-u uvodi personalizirane, AI-generirane newslettere osmišljene da korisnicima pomognu u planiranju dana, kupovine, hobija i još mnogo toga - a marketinški stručnjaci to vide kao rani uvid u buduće oglasne prilike na ovoj brzo rastućoj platformi.
Alat savremenog marketinga
Brend ambasadori: Kako ih odabrati i maksimalno iskoristiti
U savremenom marketingu, brend ambasadori postaju ključni faktor u građenju povjerenja i prepoznatljivosti kompanije.