Marketing

Psihološki fenomen

Nostalgični marketing: Priče iz prošlosti, profit u sadašnjosti

Redizajn

Domino’s osvježava brend prvi put nakon 13 godina

Pozitivne reakcije

Marketinški potez godine: Merdevine iz pljačke Louvrea postale reklama

Konferencija u New Yorku

Direktori marketinga otkrili: Ove greške prave brendovi u komunikaciji sa Z generacijom

Novi potezi

Hellmann’s ima novu “Do Dip” kampanju

Renesansni doživljaj

Novi talas DIY marketinga: Mala preduzeća se okreću TikToku

Interbrand izvještaj

Objavljena lista najvrijednijih svjetskih brendova za 2025: Evo ko je na vrhu

Brojni bilbordi

Eos sa najnovijom kampanjom doveo tuširanje na ulice

Velike kritike

Trump zbog reklame s Reaganom uvodi nove carine Kanadi

Marketing

Apple lansirao novu brend kampanju za Mac

Italijanska fudbalska liga

Serie A traži način da adekvatno komercijalizira TV prava

Promo

Gibonni na NetWork 13 konferenciji: Razgovor o knjigama, pjesmama i tehnologiji

Od 22. do 24. oktobra

"TEChTONIC CHANGES" konferencija u Neumu na temu Cyber sigurnosti i digitalne javne uprave

Promo

"Svakodnevno zlato" sada nosi Seletti potpis: Za one koji ne pristaju na dovoljno dobro

Značajna priznanja

Dodijeljene Woman.comm of the Year nagrade: Ovo su dobitnice

Višegodišnje partnerstvo

CeraVe zvanični skincare i haircare partner NBA lige

SUV C5 Aircross

Citroën briše granicu između sna i stvarnosti u kampanji „The Dreamer“

Tradicionalni pretraživač

Firefox cilja generaciju Z kroz prvu globalnu kampanju s Whaler grupom

Nova funkcija

Pulse u ChatGPT-u: Šta svaki marketinški stručnjak mora znati

Alat savremenog marketinga

Brend ambasadori: Kako ih odabrati i maksimalno iskoristiti