Marketing
Real Beauty
Dove je izbacio najbolju AI reklamu ikad
Dove, brend za osobnu njegu, poznat je po svojim kampanjama koje naglašavaju stvarnu ljepotu ljudi sa stvarnim tijelima.
Britanski vozač
Legendarni David Coulthard vozit će F1 bolid na Red Bull Showrun u Sarajevu
Za sve one koji nestrpljivo čekaju juni i najavljeni spektakularni show Red Bull Showrun u Sarajevu, imamo sjajne vijesti! Naime, britanski F1 vozač David Coulthard dolazi u glavni grad BIH, gdje će voziti bolid Formule 1.
Lancoma
Najbolja svjetska teniserka postala ambasadorica beauty brenda
22-godišnja poljska teniserka, svjetski broj jedan, Iga Swiatek pohvalila se na društvenim mrežama titulom ambasadorice Lancoma.
Usmjerena ka Olimpijadi
Inspirativan spot za jačanje mentalne otpornosti sportista uoči Olimpijade
Powerade, sportski napitak u vlasništvu Coca-Cole, predstavio je globalnu kampanju s gimnastičarkom Simone Biles koja je usmjerena na podršku mentalnom i fizičkom blagostanju sportista.
Reklama prijavljena nadležnim
Bura u Italiji zbog reklame: Pop pričešćuje časnu sestru čipsom
U Italiji je izbila velika bura zbog reklame za čips brenda Amica.
Pozitivni komentari
Jennifer Lopez zaštitno je lice nove Intimissimi kampanje
Sada je dostupna Intimissimi kolekcija donjeg veša čije je zaštitno lice Jennifer Lopez.
Za mladu zvijezdu
Nike predstavio Wembanyamin logo, kažu da je najbolji ikada!
Francuski košarkaš Victor Wembanyama zaludio je NBA u svojoj rookie sezoni u najjačoj ligi svijeta.
Trogodišnje pregovaranje
Sukob Carrefoura i PepsiCo-a otkriva moć marketinga
Sudski proces između Carrefoura (CARR.PA) i PepsiCo-a (PEP.O), koji je nedavno riješen nakon trogodišnjeg pregovaranja, osvjetljava novi aspekt takvih pregovora koji mijenja odnos između maloprodajnih lanaca i dobavljača.
Analiza i perspektive
Generativna AI u marketingu: Izazovi, prilike i put naprijed
Generativna AI i dalje ostaje u centru razgovora u svijetovima tehnologije i oglašavanja, s napretkom koji nastavlja izlaziti iz tehnoloških divova, agencijskih holding kompanija i marketinških konzultacija.
Izdvojene su najbolje
Dan šale: Neke od starih i novih fora raznih brendova
Ko ne voli dobru šalu? To su zaključile i brojne svjetske firme koje su odlučile svoje kupce i pratitelje na društvenim mrežama nasmijati prvoaprilskim forama.
Gledaoci odabrali
Filmovi sa dobrim marketingom, ali i sa razočarenjem za gledaoce
Znate one neke filmove koji se reklamiraju posvuda, toliko da imate osjećaj kao da propuštate nešto veliko ako ih ne pogledate?
Udruživanje snaga
Snap i Integral Ad Science zajedno za sigurniji brand na Snapchatu
Rješenje će oglašivačima omogućiti transparentnost u postotku odgovarajućeg sadržaja pored kojeg se njihovi oglasi pojavljuju i stići će u narednim mjesecima.
Marketing
Brad Pitt i Penelope Cruz zablistali u novoj reklami za Chanel
Holivudski glumački duo Penelope Cruz (49) i Brad Pitt (60) zajedno su snimili reklamu za jesensku i zimsku kolekciju modne marke Chanel, koja je oduševila ljubitelje mode i filma.
Marketing
Bertelsmann zabilježio stagnaciju prihoda uslijed smanjenja broja TV reklama
Njemačka medijska i izdavačka grupa Bertelsmann izvijestila je da joj je prihod stagnirao u 2023. godini zbog slabog tržišta televizijskog oglašavanja koje je neutraliziralo bolje rezultate u poslovanju s izdavaštvom.
Faza ispitivanja
Instagram testira duže Reels kako bi maksimizirao angažman
Instagram širi testiranje dužih Reels video objava, pri čemu neki korisnici sada mogu učitati Reels videozapise duge 3 minute u aplikaciji.
"Sok koji pokreće sve"
Nova kampanja Tropicane: Osvrt na historiju i inovacije kroz godine
Nove reklame Tropicane ističu utjecaj na brunch, mimozu i konzumaciju iz frižidera. Kampanja pod nazivom "Sok koji pokreće sve" ističe ono što marka tvrdi da je "osnovno izmislila" u znak priznanja svoje preko 70-godišnje historije.
Obmanjivala putnike
Nizozemska aviokompanija kriva za manipulativni "zeleni" marketing
Nizozemska aviokompanija kompanija KLM navodila je manipulativnim "zelenim" marketingom putnike na krive zaključke kako bi poboljšala korporativni imidž i uvjerila ih da brine za okoliš, presudio je danas nizozemski sud.
Morbidno
Javnost zgrožena reklamom s automobilom u kojem je poginula Lady Di
Francuska organizacija ADMD, koja se zalaže za eutanaziju, podijelila je na društvenim mrežama plakat koji rekreira užasnu scenu u pariškom tunelu iz 1997. godine gdje je poginula princeza Diana.
Marketing
Michaels promoviše online trgovinu "MakerPlace" uz slogan 'Poštujte ručno izrađeno'
Prva kampanja koja promoviše online prodavnicu fokusiranu na ručno izrađene proizvode postavljena je kao šaljivi pristup "Poštovanju".