Marketing
Prava inovacija
Apple ima najnoviju iPhone reklamu: Hlađenje kao nova supermoć
Appleova najnovija iPhone reklama sugerira da bi prava inovacija u pametnim telefonima mogla doći iz njihove sposobnosti da ostanu hladni.
General Motors
Marketing nostalgije: Chevrolet spaja prošlost i sadašnjost kroz prazničnu kampanju
Kako General Motors prolazi kroz marketinški reset, potaknut novim rukovodstvom i osvježenom agencijskom postavom, kompanija se sve više oslanja na efikasnosti, posebno kroz produkciju velikih količina personaliziranog sadržaja o vozilima uz pomoć AI alata.
Kreativna ideja
Turističke pritužbe pretvorene u promotivnu kampanju Zagreba
Kreirana od strane hrvatske agencije Šanavala u saradnji sa Turističkom zajednicom grada Zagreba i Gradom Zagrebom, kampanja mapira emocionalnu realnost pretjerano naplaćenih vožnji, pretvarajući stvarnu frustraciju putnika u jednostavan poziv na sigurnije, provjerene taksi usluge.
Saradnja
Marketing na stazi: Google transformira sponzorstvo McLaren-a u globalnu AI kampanju
Vijest o tome da Google produžava svoje partnerstvo s McLaren Formula 1 timom stifle su neposredno uoči Las Vegas Grand Prix vikenda gdje će Google aktivirati zajedničko prisustvo s McLaren-om i Las Vegas Sferom, prema riječima Nicka Drakea, globalnog VP-a marketinga kompanije Google.
Širine preko 300 stopa
Air Serbia lansirala kampanju na Times Square ekranu
Aviokompanija ističe svoju liniju Beograd–JFK na ogromnom billboardu na Times Squareu širine preko 300 stopa.
Od decembra
Meta će ciljati oglase na osnovu razgovora s Chatbotom
Kompanija Meta najavila je da će početi koristiti razgovore sa svojim chatbotom s vještačkom inteligencijom, Meta AI, za kreiranje sadržaja i oglasa koje korisnici vide na Facebooku i Instagramu.
Marketinška platforma
Akvizicija vrijedna 1,9 milijardi dolara: Adobe i Semrush spajaju SEO, GEO i AI
Adobe će preuzeti digitalnu marketinšku platformu Semrush u ugovoru vrijednom oko 1,9 milijardi dolara.
Distribuiranje kampanje
WPP pomjera granice: Open Pro postaje nova era AI marketinga
WPP je predstavio WPP Open Pro, novu, značajno unaprijeđenu verziju svoje AI platforme WPP Open, kreiranu da omogući brendovima svih veličina da samostalno planiraju, proizvode i distribuiraju kampanje.
Moguće reforme
Googleovi budući planovi za oglasnu tehnologiju
Googleova oglasna tehnologija ponovo je pod lupom dok se sud vraća na razmatranje kako riješiti dominaciju kompanije u programatskom oglašavanju.
Digitalno oglašavanje
Google uvodi dva AI agenta: Poznata njihova funkcija
Kako digitalno oglašavanje postaje sve složenije, Google uvodi dva nova AI agenta, Ads Advisor i Analytics Advisor, izgrađena na najnovijim Gemini modelima.
Marketinške strategije
Budućnost oglasa u AI pretraživačima
Oglašivači u AI pretraživačima vide veliku novu priliku, ali prostor je još uvijek toliko neformiran da rijetko ko razumije kako će oglasi uopće funkcionisati u njemu.
Lavina negativnih komentara
Coca-Cola AI reklama ponovo izazvala kritike
Coca-Cola AI reklama ponovno je u centru pažnje.
Transformacija oglašavanja
Bayer uvodi agentsku inteligenciju: Marketing prelazi na AI koji sam optimizira kampanje
Bayer transformiše svoj pristup digitalnom oglašavanju, pripremajući se za budućnost koju će definirati inteligentni, samostalno optimizirajući marketinški sistemi.
Drawn Together
Starbucks ima novu prazničnu kampanju
Nova kampanja Starbucksa pod nazivom “Drawn Together” ističe nekoliko elemenata stalne transformacije brenda – od podsticanja barista da dodaju lični pečat porudžbinama kupaca, do ponovnog oživljavanja njegovih kafića kao prijatnih „trećih mjesta“ za zajednicu i povezivanje.
Rang
Brendovi koji su ostvarili najveću vrijednost u 2025. godini
U godini obilježenoj globalnim ekonomskim turbulencijama, vrijednost vodećih svjetskih brendova – posebno onih iz tehnološkog sektora – nastavila je snažan rast.
U susret praznicima
Kampanja "Razumijem te": Etsy gradi emocionalni brend kroz snagu pažljivog darivanja
Etsy je predstavio svoju prazničnu kampanju za 2025. godinu, ističući ulogu autentične ljudske povezanosti tokom praznične sezone.
Sezonska kampanja
Saucony redefiniše praznični marketing: Od "vožnje kući" do "trčanja kući za praznike"
Saucony odustaje od uobičajne priče “vožnje kući za Božić” i poziva sve da “trče kući za praznike”.
Oglasna mašina
Amazonov prihod od oglašavanja porastao na 17,7 mlrd. dolara zahvaljujući AI alatima
Amazonov prihod od oglašavanja porastao je za 24% u odnosu na prethodnu godinu, dosegnuvši 17,7 milijardi dolara u trećem kvartalu, prema posljednjem izvještaju o zaradi.
Prva velika
Meta pokrenula novu kampanju za mlade i stare korisnike
Meta pokreće svoju prvu veliku Facebook brand kampanju u posljednje četiri godine, s ciljem da podsjeti korisnike, posebno mlađu publiku, da je osnovna svrha platforme, povezivanje, i dalje njezina najveća prednost.