Marketing
Métiers d’art 2026
I Chanel ima novu kreativnu kampanju
Chanel uvodi svoju Métiers d’art 2026 prezentaciju teaser filmom snažno prožetim njujorškom energijom, hvatajući spoj grubosti i očaravajuće čarolije grada.
Dugooiščekivano
Spotify Wrapped 2025 po prvi put dobija TV kampanju u Ujedinjenom Kraljevstvu
Spotify je predstavio svoj dugo iščekivani Wrapped za 2025. godinu uz važnu premijeru: TV reklamu kreiranu posebno za tržište Ujedinjenog Kraljevstva.
Slabiji utjecaj tarifa
Oglašavanje će u 2025. nadmašiti ranije prognoze
Očekuje se da će oglašivačka ulaganja u 2025. godini rasti brže nego što su ranije prognoze predviđale, ponajviše zbog slabijeg uticaja tarifa od očekivanog te dodatnog podsticaja koji donose AI tehnologije, navodi se u najnovijoj prognozi investicijske grupe WPP Media.
Grinch ima glavnu ulogu
McDonald’s ima novu prazničnu kampanju
McDonald’s započinje prazničnu sezonu kampanjom ograničenog trajanja u kojoj glavnu ulogu ima Grinch.
Poznat uzrok
Reklame za Nike, Superdry i Lacoste zabranjene u Velikoj Britaniji
Britanski regulator za oglašavanje (ASA) zabranio je reklame kompanija Nike, Superdry i Lacoste zato što su potrošače dovodile u zabludu tvrdnjama o ekološkoj održivosti svojih proizvoda.
Fokus na teksasu
American Eagle osvježava prazničnu kampanju uz Marthu Stewart
American Eagle osvježava svoj praznični marketing s neočekivanom glavnom zvijezdom: Marthom Stewart, koja predvodi kampanju fokusiranu na teksas, osmišljenu da prazničnoj sezoni donese razigrani zaokret.
Prava inovacija
Apple ima najnoviju iPhone reklamu: Hlađenje kao nova supermoć
Appleova najnovija iPhone reklama sugerira da bi prava inovacija u pametnim telefonima mogla doći iz njihove sposobnosti da ostanu hladni.
General Motors
Marketing nostalgije: Chevrolet spaja prošlost i sadašnjost kroz prazničnu kampanju
Kako General Motors prolazi kroz marketinški reset, potaknut novim rukovodstvom i osvježenom agencijskom postavom, kompanija se sve više oslanja na efikasnosti, posebno kroz produkciju velikih količina personaliziranog sadržaja o vozilima uz pomoć AI alata.
Kreativna ideja
Turističke pritužbe pretvorene u promotivnu kampanju Zagreba
Kreirana od strane hrvatske agencije Šanavala u saradnji sa Turističkom zajednicom grada Zagreba i Gradom Zagrebom, kampanja mapira emocionalnu realnost pretjerano naplaćenih vožnji, pretvarajući stvarnu frustraciju putnika u jednostavan poziv na sigurnije, provjerene taksi usluge.
Saradnja
Marketing na stazi: Google transformira sponzorstvo McLaren-a u globalnu AI kampanju
Vijest o tome da Google produžava svoje partnerstvo s McLaren Formula 1 timom stifle su neposredno uoči Las Vegas Grand Prix vikenda gdje će Google aktivirati zajedničko prisustvo s McLaren-om i Las Vegas Sferom, prema riječima Nicka Drakea, globalnog VP-a marketinga kompanije Google.
Širine preko 300 stopa
Air Serbia lansirala kampanju na Times Square ekranu
Aviokompanija ističe svoju liniju Beograd–JFK na ogromnom billboardu na Times Squareu širine preko 300 stopa.
Od decembra
Meta će ciljati oglase na osnovu razgovora s Chatbotom
Kompanija Meta najavila je da će početi koristiti razgovore sa svojim chatbotom s vještačkom inteligencijom, Meta AI, za kreiranje sadržaja i oglasa koje korisnici vide na Facebooku i Instagramu.
Marketinška platforma
Akvizicija vrijedna 1,9 milijardi dolara: Adobe i Semrush spajaju SEO, GEO i AI
Adobe će preuzeti digitalnu marketinšku platformu Semrush u ugovoru vrijednom oko 1,9 milijardi dolara.
Distribuiranje kampanje
WPP pomjera granice: Open Pro postaje nova era AI marketinga
WPP je predstavio WPP Open Pro, novu, značajno unaprijeđenu verziju svoje AI platforme WPP Open, kreiranu da omogući brendovima svih veličina da samostalno planiraju, proizvode i distribuiraju kampanje.
Moguće reforme
Googleovi budući planovi za oglasnu tehnologiju
Googleova oglasna tehnologija ponovo je pod lupom dok se sud vraća na razmatranje kako riješiti dominaciju kompanije u programatskom oglašavanju.
Digitalno oglašavanje
Google uvodi dva AI agenta: Poznata njihova funkcija
Kako digitalno oglašavanje postaje sve složenije, Google uvodi dva nova AI agenta, Ads Advisor i Analytics Advisor, izgrađena na najnovijim Gemini modelima.
Marketinške strategije
Budućnost oglasa u AI pretraživačima
Oglašivači u AI pretraživačima vide veliku novu priliku, ali prostor je još uvijek toliko neformiran da rijetko ko razumije kako će oglasi uopće funkcionisati u njemu.
Lavina negativnih komentara
Coca-Cola AI reklama ponovo izazvala kritike
Coca-Cola AI reklama ponovno je u centru pažnje.
Transformacija oglašavanja
Bayer uvodi agentsku inteligenciju: Marketing prelazi na AI koji sam optimizira kampanje
Bayer transformiše svoj pristup digitalnom oglašavanju, pripremajući se za budućnost koju će definirati inteligentni, samostalno optimizirajući marketinški sistemi.