Marketing
Simboli kvaliteta
Tihi pad: Zašto su propali brendovi koje smo svi voljeli?
Nekada su bili simboli inovacije, kvaliteta i svakodnevnog života. Danas su sinonim za propuštene prilike i poslovne lekcije koje se uče na teži način.
Potencijalna rješenja
Kako korisnici mogu dobiti veću kontrolu nad oglašavanjem i prikupljanjem podataka
U doba AI, važno je da oglašivači preispitaju svoj pristup oglasima i prikupljanju podataka.
Via Media
Ne propustite Brand New Circus: Najvažniji brending događaj godine u Sarajevu
Brending konferencija, najznačajniji događaj u svijetu brendinga i advertajzinga u Bosni i Hercegovini, održat će se 5. juna 2025. godine u dvorani Mirza Delibašić.
Ključan element
Sadržaj marketinga u BiH: Kako izgraditi snažnu online prisutnost
Sadržaj marketinga predstavlja ključni element u izgradnji prepoznatljivosti i uspjeha bilo kojeg poslovanja, a u današnjem digitalnom dobu, online prisutnost postaje neophodna.
Novi trendovi i promjene
Koje bi stvari trebali znati marketinški lideri
S pojavom novih trendova i promjenama očekivanja potrošača, trgovci moraju ostati ispred krivulje kako bi održali relevantnost i potaknuli utjecaj.
Velika promjena
Pet AI trendova koji oblikuju marketing u 2025.
Brendovi sada koriste umjetnu inteligenciju ne samo da predvide ono što želite, već i da to uokvire u kontekstu vašeg raspoloženja, okruženja, pa čak i vaših etičkih uvjerenja.
Predstavljeni rezultati
Šta kažu stručnjaci o marketingu emocija?
Da li izazivanje određenih emocija ili marketing emocija kako se to popularno naziva, povećava spremnost za plaćanje održivo proizvedene hrane?
Zabilježite datum
Via Media najavila 13. Branding konferenciju u Sarajevu
Petog juna u dvorani Mirze Delibašić Via Media održat će 13. Branding konferenciju.
Ključne za koristiti
Tehnološke osnove za marketing putem e-pošte za uspjeh u 2025.
Način na koji dolazimo do kupaca se brzo mijenja, tako i kroz e-mail marketing. Danas je ključno koristiti određene tehnološke alate.
Tri ključna razloga
Kako zajednički ciljevi i poticaji poboljšavaju marketinške rezultate
Šta ako svi timovi zaista rade na istom cilju? Često se čini da su svi na različitim putevima, da nisu u potpunosti usklađeni da bi došli do istog odredišta. Na primjer, tim društvenih medija fokusira se na angažman.
Zahtijeva kreativnost
Razotkrivanje uobičajnih mitova o affiliate marketingu
Iako je affiliate marketing uzeo maha u posljednjih deset godina, još uvijek je okružen mnogim mitovima koji se odnose na njegov stvarni potencijal.
Nastavak intervjua
Kako do uspješne kampanje u 2025: Maher Abu Ayman otkriva ključne digitalne taktike
U drugom dijelu intervjua s Maherom Abu Aymanom Al-Ostom, jednim od vodećih digitalnih konsultanata, nastavljamo razgovor o trendovima u digitalnom marketingu i njegovim preporukama za uspješne kampanje.
Privlačenje kandidata
Employer branding u doba TikToka: Kako postati poželjan poslodavac novim generacijama
TikTok je postao ključna platforma za poslodavce koji žele privući nove generacije zaposlenika.
Vodeći digitalni konsultant
Kako uspješno pozicionirati svoj biznis na digitalnom tržištu: Savjeti Mahera Abu Aymana Al-Oste
U vremenu kada digitalna prisutnost odlučuje o uspjehu ili stagnaciji biznisa, kvalitetna online strategija postaje imperativ.
Vrijedan dodatak
Kako koristiti ChatGPT u svojoj marketinškoj strategiji: Pet korisnih savjeta
U području digitalnog marketinga, integracija inovativnih tehnologija nudi značajnu konkurentsku prednost.
Digitalni svijet
Evo kako društveni mediji mogu biti efikasan marketinški alat i za finansijske savjetnike
Mnogo toga se dogodilo u digitalnom svijetu otkako je američki poduzetnik Andrew Weinreich osnovao SixDegrees, prvu online društvenu mrežu, 1997. godine.
Marketing - srce poslovanja
Četiri napredne marketinške taktike za mala preduzeća koje zaista rade
Odlazak dalje od osnova treba da bude vaša početna tačka ako želite da idete naprijed.
Analitička struktura
Zašto je Marketing Mix 4Ps ključan za razvoj vaše kompanije?
Kao osnovni marketinški koncept, Marketing miks, koji se naziva i 4P, pokazuje preduzećima koji su im glavni elementi potrebni za efikasan marketing svojih proizvoda i usluga.
Zanimljiv format
Kako biznis može iskoristiti video sadržaj za postizanje svojih marketinških ciljeva
Video se pojavljuje kao vitalni element za svaku marketinšku strategiju u 2025. jer platforme za kratke video snimke poput TikTok-a i Instagrama nastavljaju rasti i povećavaju svoju popularnost.