Marketing
Marketing - srce poslovanja
Četiri napredne marketinške taktike za mala preduzeća koje zaista rade
Odlazak dalje od osnova treba da bude vaša početna tačka ako želite da idete naprijed.
Analitička struktura
Zašto je Marketing Mix 4Ps ključan za razvoj vaše kompanije?
Kao osnovni marketinški koncept, Marketing miks, koji se naziva i 4P, pokazuje preduzećima koji su im glavni elementi potrebni za efikasan marketing svojih proizvoda i usluga.
Zanimljiv format
Kako biznis može iskoristiti video sadržaj za postizanje svojih marketinških ciljeva
Video se pojavljuje kao vitalni element za svaku marketinšku strategiju u 2025. jer platforme za kratke video snimke poput TikTok-a i Instagrama nastavljaju rasti i povećavaju svoju popularnost.
Marketinška revolucija
Zašto i kako će 'dosadna' tehnologija postati najvažniji marketinški trend 2025.
Godinama je tehnološka industrija bila opsjednuta sljedećom “velikom stvari”. Blockchain, AI glasovni asistenti, metaverzum – svaki obećava da će revolucionirati marketing kakav poznajemo.
Inovativne strategije
Marketing e-trgovine: Pretvaranje pretraživača u kupce
Zamislite da se probudite i pronađete svoju omiljenu online prodavnicu koja nudi upravo proizvod koji ste tražili – po sniženoj cijeni.
Međunarodni festival
Apple je kreativni marketer 2025. godine po izboru Cannes Lionsa
Međunarodni festival kreativnosti Cannes Lions proglasio je Apple za svog kreativnog marketera 2025. godine.
Ulaganja i samo ulaganja...
Zašto se većina firmi boji eksperimentisanja u marketingu?
Pronaći pravog marketinškog stručnjaka nije teško, ali postoji ključni uslov — budžet.
Marketing
Top 50 kreativnih marketinških kampanja brendova 2024. godine
U svijetu u kojem su potrošači sve teže dostižni, isticanje iz mase nikada nije bilo izazovniji zadatak.
Obmanjujuće izjave
Sud zabranio reklamu Lufthanse
Regionalni sud u Köln-u zabranio je njemačkom avio-prevozniku Lufthansa korištenje obmanjujućih izjava o smanjenju emisije ugljičnog dioksida u reklamama.
Besprijekorno chic
Roze, ogromno i potpuno inovativno – BÉBÉ EXPRESS je stigao!
BÉBÉ EXPRESS nije običan vending – to je spoj mode, tehnologije i estetike u potpuno novom formatu.
Marketinške inovacije
Kreativno oglašavanje: Apple se poigrava sa filmskim narativima
Gotovo svaki holivudski akcioni film, koji drži do sebe, sadrži sljedeću scenu: nekoliko iskusnih policajaca hoda direktno prema kameri, u dramatičnoj usporenoj snimci – dok se u pozadini pale eksplozije i vatrene kugle.
Bitno za marketing
Nova poslovna filozofija: Prilagodite se potrebama kupaca u svakom trenutku
“Sastajemo se s našim klijentima tamo gdje jesu” – ova marketinška mudrost postala je nezaobilazna u poslovnom svijetu.
Ključna uloga
Deset ideja za reklamni materijal koji će vaši klijenti voljeti
Pravilno odabran reklamni materijal igra ključnu ulogu u izgradnji i održavanju odnosa sa klijentima. Bilo da birate praktične, inovativne ili luksuzne proizvode, svaki detalj treba da odražava pažnju prema vašim klijentima i njihovim potrebama.
Čarolija povezuje generacije
Dino Merlin i Coca-Cola u Bosni i Hercegovini ozvaničili ekskluzivnu trogodišnju saradnju
Kada se spoje legendarni kantautor i globalni brend, rezultat ne može biti ništa drugo nego čista čarolija.
Bitna uloga
Šta e-mail adresa govori o vama i vašem brendu?
Naziv internet domena je osnovni element vašeg digitalnog prisustva na internetu. Neohodno je da shvatite da je veoma važno kakvu mail adresu koristite, jer ona učestvuje u kreiranju i osnaživanju vašeg internet identiteta i brenda.
Inovativan pristup
Super aplikacije osvojile su Aziju, a kod nas tek stižu: Korisnici im se vesele, evo i zašto
Jedna aplikacija - za gotovo sve naše dnevne potrebe. Od prebacivanja novca preko narudžbe hrane i taksija do planiranja kazališta ili putovanja. Svaka treća osoba u svijetu već je koristi. U pitanju su super aplikacije koje su osvojile azijska tržišta, a u Europi njihovo vrijeme tek dolazi.
Kombinacija trendova
E-mail marketing i mikroinfluenceri: Savršena kombinacija za digitalni uspjeh
U svijetu digitalnog marketinga, brendovi neprestano traže najučinkovitije načine za privlačenje potrošača.
Najveći sportski događaj u SAD
SuperBowl-om dominirali oglasi o umjetnoj inteligenciji
Nakon što se slegnu dojmovi same utakmice, Super Bowl svake godine donosi televizijske oglase o kojima se danima priča nakon samog finala. Ovogodišnji LIX je poseban jer su u svijetu oglašavanja tehnološke kompanije preuzele vodeće oglašivačke termine u najgledanijem televizijskom programu godine.
Najveći sportski događaj
Super Bowl: Kad pola minuta reklama košta 4,5 miliona dolara
Super Bowl, najveći sportski događaj u SAD, iz godine u godinu ruši rekorde kad je u pitanju TV gledanost, pa je prošlogodišnje izdanje u kojem su Seattle Seahawks pobijedili Denver Bronkose sa 43:8, u prosjeku gledalo 111,5 miliona gledalaca, čime je postao najgledaniji program u historiji SAD.
Autentične poruke za publiku
Pet trendova koji će oblikovati marketing u 2025.
Marketing više nije samo privlačenje pažnje, već građenje pravih odnosa, personalizovanih iskustava i autentičnih poruka koje zaista odjekuju kod publike.