Marketing
sezona 2024/25
Kripto kompanije ulažu 170 miliona dolara u sponzorstva Premier lige
Prema izvještaju Bloomberga, fudbalski klubovi engleske Premier lige osigurali su rekordnih 170 miliona dolara u sponzorskim ugovorima od kripto kompanija za sezonu 2024/25.
uspjeh u poslovanju
Brend je jedna od najvrijednijih imovina koje ima kompanija
Kreirati uspješan brend postaje ključ uspjeha savremenog poslovanja, ocijenjeno je na nedavno održanom seminaru "Kreiranje i upravljanje brendom kao faktor razvoja i konkurentnosti u Crnoj Gori". Kako je poručeno, upravo je brend danas jedna od najvrijednijih stvari koje ima jedna kompanija.
tiktok smart+
Stiže nova vrsta reklama, a evo ko ih kreira
Ako su vas do sada nervirale reklame u aplikacijama i na web stranicama, spremite se za budućnost.
generacija 1996. - 2012.
Tri marketinške lekcije za osvajanje generacije Z
Kao prva generacija koja je u potpunosti digitalizirana, generacija Z – koja predstavlja one rođene između 1996. i 2012. – zauzima centralno mjesto u online kupovini.
globalna ikona
Levi's i Beyonce udružili se u kampanji
LEVI'S je upravo predstavio novu kampanju u saradnji s globalnom ikonom Beyonce. Nakon uspjeha njezine pjesme Levii's Jeans s albuma Cowboy Carter, Beyonce je postala lice kampanje Reiimagine.
Olakšava obrazovne aktivnosti
Započnite novu akademsku godinu sa Student NET paketima BH Telecoma!
S novom akademskom godinom dolaze nove prilike i izazovi, a BH Telecom je tu da podrži studente. Ponuda uključuje posebno kreirane pakete osmišljene da olakšaju obrazovne i društvene aktivnosti koje ih očekuju.
"Mediji i turizam"
Medijsko komuniciranje i dalje igra ogromnu ulogu u turističkoj ponudi
Na drugom panelu "Medijska komunikacija turističke ponude", koji je održan u četvrtak u Mostaru u sklopu konferencije "Mediji i turizam", istaknuto je kako medijsko komuniciranje igra ogromnu ulogu u turističkoj ponudi i kako se u današnje moderno doba i vrijeme novih medija svi resursi i sve vrste medija moraju iskoristiti u poboljšanje turističke slike i privlačenje većeg broja turista u Bosnu i Hercegovinu.
the row
Chanel i L’Oreal ulažu u modni brend sestara Olsen
Porodica iza luksuznog brenda Chanel i milijarderska nasljednica L’Oreala kupili su udio u modnom brendu The Row, koji su osnovale sestre Olsen.
apple
Marketinška strategija koja dokazano prolazi – a ima samo dvije riječi
Vox Media imao je sjajnu podcast seriju pod nazivom Zemlja divova. Tokom proteklih nekoliko godina pokrila je Google, Netflix i Amazon.
200 posjetitelja
Održan drugi Marketing&Business Meetup u Čapljini
Drugi Marketing&Business Meetup održan u Čapljini pokazao se kao ključni događaj za razmjenu iskustava, stvaranje novih poslovnih veza i umrežavanje biznisa u regiji.
autohtoni proizvod
Hercegovačko ekstra djevičansko maslinovo ulje službeno brendirano
Hercegovačko ekstra djevičansko maslinovo ulje je i službeno proglašeno autohtonim proizvodom sa oznakom izvornosti odnosno zaštićenog porijekla.
ogromne posljedice
Google opet na optuženičkoj klupi: Suđenje koje bi moglo promijeniti oglašivačku industriju
Drugo antimonopolsko suđenje između Googlea i američkog Ministarstva pravosuđa započeo je 9. septembra, s federalnim sucem u Virginiji koji je saslušao uvodne izjave o tome je li tehnološki div nezakonito monopolizirao digitalnu oglašivačku industriju.
robna kuća
Kohl's lansira novu platformu za brendove - fokus na porodicu
Robna kuća želi da istakne autentične trenutke sa porodicama kako bi predstavila svoj širok asortiman proizvoda.
nakon skoro 10 godina
Rihanna i Dior ponovo sarađuju: Službeno lansirana kampanja za J'Adore
Nakon gotovo 10 godina Rihanna i Dior ponovo sarađuju, a muzičarka i vlasnica Fenty Beauty sad je lice njihovog popularnog mirisa J'Adore, koji je prvi put lansiran još 1999. Partnerstvo je najavljeno još u junu, a kampanja je sad i službeno lansirana.
reklama u americi
Najčudnija kampanja: Renault se reklamira u zemlji gdje ne prodaje aute
Renault je poznat po inovativnim reklamama, ali sada je nadmašio samog sebe.
nevjerovatna činjenica
Bernar Arno dominira vinskim svijetom sa četiri najvrijednija brenda
Bernar Arno posjeduje mnogo luksuznih stvari. Najvrijednija među njima je njegova kompanija LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy), zahvaljujući kojoj, prema Bloombergu, kao pojedinac vrijedi 198 milijarde dolara.
privlačenje pažnje
Tražite ime brenda koje će se isticati? Probajte finska imena
Kada su osnivači američkog startup-a koji proizvodi Wi-Fi routere prvi put razmišljali kako brendirati svoj proizvod, poigrali su se s riječju “Portal”. Ali nedostaci su bili očiti: popularna video igra već je koristila taj naziv. I firma bi se mogla sučiti s poteškoćama da se razlikuje od sličnih tehničkih konkurenata Netgear i Linksys.
Popusti, igre i iznenađenja
Proslava 2. rođendana omiljenog shopping centra West Gate!
Pridružite nam se na proslavi 2. rođendana omiljenog shopping centra West Gate!
Na sniženju 500 artikala
Shopping vikend u Pennyju: Velika sniženja, proslava, nagrade
Na sniženju je ukupno preko 500 artikala.
Sportsko-kulturni spektakl
Goran Ivanišević zaigrat će tenis sa sarajevskim glumcima Nadine Mičić i Borisom Lerom!
Legendarni teniser, trener i brend ambasador UNIQA osiguranja Goran Ivanišević i poznati sarajevski glumci, Nadine Mičić i Boris Ler, u dosad neviđenim ulogama ukrstit će rekete u Sarajevu!