Aviokompanija ističe svoju liniju Beograd–JFK na ogromnom billboardu na Times Squareu širine preko 300 stopa.
Air Serbia je pokrenula veliku promotivnu kampanju za svoju novu direktnu liniju Beograd–New York, plasirajući video oglas na Times Squareu u New Yorku, jednom od najprometnijih pješačkih područja na svijetu.
Brend aviokompanije prikazan je na velikom digitalnom ekranu postavljenom iznad Times Square Pedestrian Plaza, područja kojim svakodnevno prođe više od 300.000 ljudi. Instalacija se proteže čitavim gradskim blokom između 45. i 46. ulice i pokriva više od 15.000 kvadratnih stopa oglasnog prostora na četiri povezana panela, čime kampanja dobija značajnu vidljivost na jednoj od najprepoznatljivijih komercijalnih lokacija na svijetu.
„Očekuje se da će više od pola miliona ljudi vidjeti promotivne videozapise Air Serbije o transatlantskoj liniji između Beograda i New Yorka, koja se oglašava na Times Squareu, jednoj od najposjećenijih turističkih atrakcija na svijetu“, saopštila je aviokompanija na svojoj web stranici.
Air Serbia prikazuje šest video spotova u trajanju od 15 sekundi na Times Square ekranu, promovirajući svoju pet puta sedmično uslugu Beograd-New York, koju obavlja Airbus A330 sa 254 sjedala. Avion za duge relacije ima 18 potpuno ravnih sjedala u Business Classu i 236 sjedala u Economyju, uz ekrane za zabavu na sjedištima na srpskom i engleskom jeziku te jelovnike inspirirane srpskom kuhinjom, piše Media Marketing.
Ruta, pokrenuta 23. juna, ponovo je uspostavila direktnu avio-vezu između Srbije i Sjedinjenih Američkih Država koju obavlja srpski avio-prevoznik prvi put od 1992. godine.