Drawn Together

Starbucks ima novu prazničnu kampanju

Autor: Biznis.ba
Starbucks ima novu prazničnu kampanju
Foto: Printscreen/Youtube

Nova kampanja Starbucksa pod nazivom “Drawn Together” ističe nekoliko elemenata stalne transformacije brenda – od podsticanja barista da dodaju lični pečat porudžbinama kupaca, do ponovnog oživljavanja njegovih kafića kao prijatnih „trećih mjesta“ za zajednicu i povezivanje.

Praznična sezona i dalje ostaje ključni trenutak za brend, obilježen posebnim sezonskim menijima i prepoznatljivim dizajnom prazničnih čaša – ove godine ukrašenih zeleno-crvenim vrpcama i kariranim motivima. Praznična kampanja za 2025. godinu donosi priču o dva ilustrirana lika nacrtana na čašama za kafu, koji zajedno kreću na emotivno putovanje, prema detaljima koje je podijelio Marketing Dive.

Prema riječima Tressie Lieberman, globalne direktorice brenda Starbucks, kampanja spaja prepoznatljive elemente brenda – toplinu njegove ugodne atmosfere u kafićima s čarolijom ručno crtanih ilustracija koje oživljavaju na ikoničnim prazničnim čašama.

Poput mnogih drugih prazničnih oglasa, Starbucksova kampanja za 2025. godinu donosi toplu, emotivnu priču fokusiranu na dva animirana lika koja oživljavaju nakon što ih nacrta barista, piše Media Marketing. Kako se narudžbe redaju, par je razdvojen rastućim redom čaša, ali ubrzo kreću na maštovito putovanje kroz vibrantne sezonske dizajne Starbucksa – skijajući, gazeći kroz snijeg i na kraju se ponovo spajajući, dok se njihova povezanost ogleda u stvarnom paru na kraju filma.

Uz pjesmu “I’m Gonna Be (500 Miles)” grupe The Proclaimers, minimalistička animacija Geoffa McFetridgea stavlja u fokus novodizajnirane praznične čaše brenda, koje je kreirao Starbucksov interni studio, i završava optimističnom porukom: „Together is the best place to be.“

“Drawn Together” se nadovezuje na prethodnu prazničnu kampanju Starbucksa “Drink In, Breathe Out,” stop-motion animiranim spotom koji se emitovao širom Evrope, Bliskog Istoka i Afrike. Novi oglas označava svježe poglavlje u američkom marketingu brenda pod agencijom Anomaly, članicom grupe Stagwell, koja je ranije ove godine preuzela Starbucksov kreativni račun kao dio šire revitalizacije brenda fokusirane na jače pripovijedanje i veća ulaganja u marketing.

Za ovu sezonu, Spark je bio zadužen za planiranje medija, dok je Conscious Minds vodio društvene aktivacije. Kampanja će se prikazivati tokom glavnih televizijskih i kino trenutaka tokom četvrtog kvartala, uključujući CMA Awards, božićni specijal emisije Saturday Night Live, te projekcije filmova “Wicked: For Good”, “Avatar: Fire and Ash” i “Marty Supreme.”