Distribuiranje kampanje

WPP pomjera granice: Open Pro postaje nova era AI marketinga

Autor: Biznis.ba
WPP pomjera granice: Open Pro postaje nova era AI marketinga
Foto: Ilustracija

WPP je predstavio WPP Open Pro, novu, značajno unaprijeđenu verziju svoje AI platforme WPP Open, kreiranu da omogući brendovima svih veličina da samostalno planiraju, proizvode i distribuiraju kampanje.

Ovim lansiranjem kompanija želi proširiti svoje prisustvo na globalnom oglašivačkom tržištu i postojećim klijentima omogućiti brži i efikasniji pristup WPP-ovoj tehnologiji i alatima.

Uvođenje WPP Open Pro predstavlja važan iskorak za industriju, jer WPP postaje prvi među velikim holding kompanijama koji uvodi potpuno integrirani, AI model isporuke. Platforma je dizajnirana da odgovori na promjenjive potrebe postojećih klijenata, a istovremeno otvara vrata brendovima koji ranije nisu imali resurse ili kapacitete da koriste WPP-ove mogućnosti.

Izvršna direktorica WPP-a Cindy Rose predstavila je WPP Open Pro, najnoviju verziju kompanijske AI platforme za marketing, piše Media Marketing. Unaprijeđena verzija WPP Opena osmišljena je da pomogne brendovima u planiranju kampanja, proizvodnji velikog broja dosljednog, brendu vjernog sadržaja i brzoj distribuciji materijala na više kanala. “Brz napredak tehnologije fundamentalno mijenja našu industriju i WPP s entuzijazmom prihvata priliku da predvodi tu promjenu,” poručila je.

Izgrađen na WPP Openu, koji ostaje temelj WPP-ovog modela upravljanih usluga i spaja globalne talente s integriranom tehnologijom, WPP Open Pro objedinjuje tri ključne funkcionalnosti u jednom pojednostavljenom interfejsu. Platforma omogućava marketinškim timovima svih veličina da koriste AI-pogonjene uvide za oblikovanje strategije kampanje, oslanjajući se na WPP-ove interne i partnerske podatke; kreiraju velike količine brend-sigurnog, kanalski spremnog sadržaja u roku od nekoliko sekundi; te da efikasno objavljuju kampanje, bilo integracijom s WPP-ovim Open Media Studiom za naprednu egzekuciju, bilo direktnim plasiranjem materijala na velike oglašivačke platforme.

„Dok neke kompanije skrivaju svoj AI iza servisnih timova ili se fokusiraju samo na jedan dio procesa, WPP Open Pro je integrirano rješenje za implementaciju kampanja, kreirano da isporuči rezultate, a ne samo materijale,” rekao je Stephan Pretorius, glavni tehnološki direktor WPP-a. „To ga čini idealnim za klijente i brendove koji traže dosljednost i usklađenost u velikom obimu, za timove fokusirane na performance marketing koji žele optimizirati rezultate, ali i, što je ključno, za manje, agilne marketinške timove i nove brendove kojima pruža direktan pristup WPP-ovim profesionalnim mogućnostima i inteligenciji.”

WPP Open Pro se razlikuje time što nudi potpuno integrirano rješenje koje ujedinjuje strategiju, kreiranje sadržaja i optimizaciju performansi uz enterprise-nivo pouzdanosti. Kombinovanjem najjačih mogućnosti WPP Opena, platforma omogućava pojedinačnim poslovnim jedinicama i regionalnim timovima unutar globalnih brendova fleksibilnost da prilagođavaju i personaliziraju kampanje, a da istovremeno zadrže dosljedne brend standarde. Platforma je također osmišljena tako da dopre do segmenata oglašivačkog tržišta koji tradicionalno nisu imali pristup ovako naprednim alatima.