Influenseri
Poslovni poduhvati
Kako influenseri postaju ozbiljni biznismeni: Mirza Mustafagić kao domaći primjer uspjeha
Jedan od najsvježijih primjera ove tranzicije iz digitalnog u fizički svijet je poznati bosanskohercegovački influenser Mirza Mustafagić, koji je jučer otvorio kafić Backyard, smješten u srcu Sarajeva, u Ulici zelenih beretki 18.
Pored pre...
Obuka tinejdžera
U Južnoj Koreji postoji škola za influensere: Postaje zvaničan posao
Jedan od najzanimljivijih primjera dolazi iz Južne Koreje, gdje su škole koje obučavaju tinejdžere kako da postanu influenceri postale institucionalizovana realnost – a samo zanimanje „influencer“ dobilo je zvaničan status.
Digitalna scena...
Unosan biznis
Influenseri kao korporacije: Kreativna ekonomija više nije amaterska
Oni su postali prepoznatljive poslovne jedinice, korporacije u malom, koje upravljaju sopstvenim brendovima, timovima, logistikom i prihodima koji se nerijetko mjere u milionima dolara.
Prema podacima platforme Influencer Marketing Hub, vr...
Zanimljive cifre
Koliko zapravo zarađuju influenseri u BiH?
Zarada prema broju pratilaca
- 10.000 pratilaca: Prosječna cijena za jedan sponzorisani post iznosi oko 100 eura. Ako se uključi i story, cijena može porasti na 150 eura. U slučaju visokog angažmana publike (npr. 30% interakcije), cijena m...
Ogroman utjecaj
Kako influenseri pokreću biznise: Da li su postali novi preduzetnici?
Uzimajući u obzir ogroman utjecaj koji imaju na svoje pratioce, mnogi influenseri su odlučili iskoristiti svoju popularnost i prepoznatljivost da pokrenu vlastite biznise, stvarajući brendove, proizvode, pa čak i vlastite linije usluga. Ova...
unosan posao
Influenser otkrio koliko je vremena potrebno da se napravi karijera na TikToku
Sada postoji bezbroj načina za stvaranje sadržaja na društvenim mrežama. Od vlogging putovanja širom svijeta, dijeljenja mišljenja iz udobnosti vaše spavaće sobe itd. Ipak, samo 4% kreatora zarađuje više od 100.000 dolara godišnje (oko 92 h...
nudi određene pogodnosti
Substack privlači influensere dok se TikTok suočava s potencijalnom zabranom u SAD-u
Među ovim platformama je i Substack, koji služi kao "centrala" za dijeljenje newsletter-a, a najavio je da će formirati "studio za kreatore", koji će im nuditi besplatnu promociju i druge usluge ako svoje TikTok kanale pretvore u u Substack...
Istraživanje Evropske komisije
Influenseri na internetu ne označavaju komercijalne sadržaje
Pregled su obavili organi za zaštitu potrošača u 22 države članice EU te Norveškoj i Islandu. Provjerili su objave 576 influensera na glavnim društvenim mrežama (najviše ih je bilo na Instagramu).
Utvrdili su da je čak 97 posto influensera...
Pauza
Država Italija uvodi nikad strožija pravila za Influensere
Aktivnosti influensera bit će pod nadzorom Italijanske agencije za komunikacije (AGCOM), javlja BBC. Pravila će se u početku primjenjivati na influensere s više od milion pratilaca.
"Divlji zapad influensera je gotov", rekao je šef AGCOM-a...