brend

Kontinuirano jačanje

Strategije za povećanje prisutnosti brenda online

Saradnja

Kardashian i Nike spajaju snagu brenda i marketing u novoj kolekciji NikeSkims

Savremeno doba

Kako influenceri grade povjerenje i zašto im ljudi više vjeruju od institucija

Korak ispred potrošača

Prediktivni marketing: Kako brendovi predviđaju vaše potrebe prije vas

Ključna uloga

Uloga sajmova i evenata u izgradnji prepoznatljivosti brenda

Savremeno poslovno okruženje

Brendiranje kroz zajednicu: Kako graditi publiku, a ne samo kupce

Kanal komunikacije

Zašto su podcasti novi kanal za brendove

Poslovno okruženje

Kako krizni marketing može spasiti reputaciju brenda

Dio ukupnog identiteta

Zašto je važno ime brenda i kako do njega doći

Polazna tačka izgradnje

Zašto nije dovoljno imati samo dobar logo: Ključne komponente snažnog brenda

Uspjeh ili propuštena prilika

Zašto medijski ekskluzivitet može ograničiti rast vašeg brenda

Zasad odgođeno

Nike stavio na čekanje formiranje brenda za žene

Tide, Bounty...

Neizvjesna budućnost Pampersa i ostalih brendova: P&G otpušta radnike

U čemu je tajna?

Pet vrsta sadržaja koje svaki brend treba objavljivati mjesečno

Prepoznatljivost ključna

Kako izgraditi brend kojeg ljudi ne mogu zaboraviti?

Riječ struke

Eksperimenti, moć određivanja cijena i AI će pokretati mjerenje marketinga u 2025. godini

Ozbiljni izazovi

Nike pod pravnim pritiskom zbog propasti digitalnog brenda

Ko će ga pruezeti?

Tupperware bi ipak mogao biti spašen

Bitna uloga

Šta e-mail adresa govori o vama i vašem brendu?