Saradnja

Kardashian i Nike spajaju snagu brenda i marketing u novoj kolekciji NikeSkims

Autor: Biznis.ba
Kardashian i Nike spajaju snagu brenda i marketing u novoj kolekciji NikeSkims
Foto: X.com

Kim Kardashian predstavila je novu liniju sportske odjeće NikeSkims, koja je rezultat saradnje s Nikeom i fokusirana je isključivo na aktivni život i vježbanje.

Poznata po svom interesu za fitness i zdrav način života, Kardashian ističe kako je ovo prirodan nastavak njenog brenda Skims, koji je do sada obuhvatao donje rublje, kućnu odjeću i kupaće kostime.

Kolekcija, koja će u prodaji biti od 26. septembra na zvaničnim web stranicama Nikea i Skimsa, sadrži sportske grudnjake, helanke, dukserice i druge komade dizajnirane za udobnost i vrhunske performanse. Veličine obuhvataju raspon od XXS do 4X, a Kardashian naglašava da su komadi prilagođeni različitim tipovima tijela i životnim stilovima, te da se mogu nositi i u teretani i u svakodnevnim situacijama.

View this post on Instagram

A post shared by Nike (@nike)

NikeSkims uključuje sedam različitih linija, među kojima su Matte, Shine, Airy, Vintage Seamless i Matte Tricot, a svi komadi dolaze u neutralnim nijansama karakterističnim za Skims.

Ova kolekcija spaja funkcionalnost i estetiku, pružajući ženama priliku da izgledaju odlično dok treniraju, ali i van teretane.

Za promotivnu kampanju angažovane su poznate sportistkinje poput Serene Williams, Chloe Kim, Sha’Carri Richardson i Jordan Chiles, koje su nosile različite komade iz kolekcije. Kardashian ističe da je tokom dizajniranja posebno vodila računa o udobnosti, podršci tijelu i motivaciji žena da se posvete vježbanju.

Kardashian je otkrila i svoj omiljeni trening režim, koji uključuje dizanje tegova, pilates i kardio. Treninge obavlja ujutro, a kombinira različite komade iz kolekcije kako bi osigurala maksimalnu udobnost i stil. Njena filozofija je da odjeća za vježbanje treba biti istovremeno funkcionalna i vizuelno privlačna.

NikeSkims nastavlja Kardashianin doprinos popularizaciji athleisure stila, a u budućnosti planira proširenje kolekcije, uključujući dodatne sportistkinje i timove, s naglaskom na inkluzivnost i raznolikost tijela.

Kolekcija je dostupna od 26. septembra i nudi više od 10.000 kombinacija različitih komada, omogućavajući ženama da kreiraju svoj jedinstveni izgled kako u teretani, tako i van nje.