Domino’s Pizza Inc. pokreće svoje prvo veliko osvježenje brenda nakon 13 godina, s ciljem da cjelokupno iskustvo brenda učini jednako neodoljivim kao i njihovu pizzu.
Oslanjajući se na naslijeđe i savremeni identitet, Domino’s je redizajnirao svoj vizualni i senzorski izraz, s osvježenim bojama, podebljanim fontom, energičnom grafikom, optimističnom muzikom i razigranim novim džinglom „Dommmino’s“, koji izvodi petostruki GRAMMY nominant Shaboozey.
Osvježeni brending pojavit će se u narednim mjesecima širom SAD-a i međunarodnih tržišta, obuhvatajući sve potrošačke dodirne tačke: od TV i digitalnih kampanja do ambalaže, dizajna prodavnica, štampanih materijala, uniformi zaposlenih te web stranice i mobilne aplikacije Domino’s. Na projektu je radio kreativni studio WorkInProgress, s ciljem da modernizuje Domino’s, a pritom sačuva njegove ikonične elemente.
„Većina kompanija se rebrendira kad imaju problema, ali nakon godina rasta koji prkosi kategoriji, ovo osvježenje je način da nastavimo gurati granice i postanemo najbolja verzija sebe“, izjavila je Kate Trumbull, izvršna potpredsjednica i globalna direktorica marketinga Domino’s. „Umjesto pokretanja tradicionalnog slogana, mi pečemo želju za našim proizvodom direktno u naše ime i svaki aspekt našeg brenda kao podsjetnik na tu neumoljivu posvećenost.“
Modernizujući postojeći identitet umjesto da ga u potpunosti mijenja, Domino’s želi zadržati ono što obožavatelji već vole, ali i izbjeći negativne reakcije kakve su pratile nedavne redizajne drugih brendova, poput Cracker Barrel-a, prenosi Media Marketing.
Ključne novine uključuju jasnije predstavljanje ikoničnog Domino’s logotipa na ambalaži i uvođenje crnih i metalik zlatnih kutija za odabrane proizvode, koje prenose osjećaj premium i raskošnog iskustva. Novi prilagođeni font, Domino’s Sans, odlikuje se debljim i zaobljenijim „tijestastim“ slovima, dok su prepoznatljive crvena i plava nijanse pojačane do svojih najsmjelijih i najapetitnijih tonova dosad.
„Danas živimo u svijetu u kojem se dnevno snimi stotinu reklama u obliku sadržaja koji kreiraju korisnici i influenseri“, rekao je Matt Talbot, suosnivač i glavni kreativni direktor WorkInProgressa. „Ambalaža i drugi elementi moraju raditi mnogo više za vas u takvom okruženju kako bi taj sadržaj postao prepoznatljiv i svojstven brendu.“