Marketing
Ulaganja i samo ulaganja...
Zašto se većina firmi boji eksperimentisanja u marketingu?
Obmanjujuće izjave
Sud zabranio reklamu Lufthanse
Besprijekorno chic
Roze, ogromno i potpuno inovativno – BÉBÉ EXPRESS je stigao!
Marketinške inovacije
Kreativno oglašavanje: Apple se poigrava sa filmskim narativima
Bitno za marketing
Nova poslovna filozofija: Prilagodite se potrebama kupaca u svakom trenutku
Čarolija povezuje generacije
Dino Merlin i Coca-Cola u Bosni i Hercegovini ozvaničili ekskluzivnu trogodišnju saradnju
Bitna uloga
Šta e-mail adresa govori o vama i vašem brendu?
Kombinacija trendova
E-mail marketing i mikroinfluenceri: Savršena kombinacija za digitalni uspjeh
Najveći sportski događaj u SAD
SuperBowl-om dominirali oglasi o umjetnoj inteligenciji
Najveći sportski događaj
Super Bowl: Kad pola minuta reklama košta 4,5 miliona dolara
Autentične poruke za publiku
Pet trendova koji će oblikovati marketing u 2025.
bitna stavka kupovine
Native oglašavanje: Ključ uspjeha u digitalnom marketingu 2025. godine
Promjena strategije
Kako woke-pokret reaguje na dolazak Trumpa?
suštinsko pitanje
Kako se gradi jak brend?
eksperimentisanje naštetilo
Šest najvećih marketinških grešaka 2024.
Bivši kapiten Engleske