20+ godina
sa vama
Tržište kapitala

Analitičari Goldman Sachsa pozitivni prema Ferrariju, BMW-u i Mercedesu

Autor: Biznis.ba
Foto: Ferrari
Analitičari Goldman Sachsa smatraju da tržišta kapitala ne samo da podcjenjuju proizvođače originalne opreme ((OEM)) premium klase, već neke od premium marki smatraju "kupovinom".

Očekujući veliki broj skupljih modela Special Series koji će potaknuti rast prosječne prodajne cijene (ASP) u sljedeće dvije godine, što će dovesti do bolje od očekivane zarade i bruto marže, Goldmanov analitički tim predvođen Christianom Frenesom daje Ferrariju ocjenu "kupovina".

"Vjerujemo da će Ferrari moći nastaviti svoju priču o rastu, iako s konzervativnijom stopom rasta prihoda od 6% (i EBIT-om od 7%) tokom fiskalne godine 2025. do fiskalne godine 2030., profitirajući od ubrzanja rasta ASP-a u 2026./27., potaknutog modelima Special/Icona, i podržanog pozitivnim doprinosom cijene/miksa skupljih budućih modela u kasnijim godinama", pišu Frenes i tim u svom izvještaju o evropskoj automobilskoj industriji.

Tim također smatra da su Mercedes i BMW dobra kupnja zahvaljujući zdravim bilancama, poticajima iz uvjerljive linije proizvoda, „agilnim“ vještinama izvršenja i boljoj sposobnosti konkurentskog pozicioniranja u odnosu na kineske rivale.

Posmatrajući ih pojedinačno, nova linija električnih vozila Mercedesa na platformi Mercedesove modularne arhitekture (MMA) – počevši s debijem CLA EV-a – spremna istaknuti se svojom učinkovitošću, sigurnošću i novim tehnologijama koje će se „prenijeti na sva vozila“.

„AMG Vision EQXX značajno je oborio više rekorda izdržljivosti i učinkovitosti, jačajući naše povjerenje u Mercedesovu tehnologiju električnog pogona“, kaže analitički tim.

Uz „značajno“ smanjenje troškova do 2027., uključujući niže troškove baterijskih paketa i uključivanje carinskih olakšica, Goldman očekuje da će Mercedes postići maržu od 5,9% u 2026. i 7,8% u 2027., prenosi SEEbiz.

Za BMW, uprkos potencijalnom pritisku na marže zbog povećanog omjera baterijskih i električnih vozila, Frenes i tim očekuju rast marži firme.

„Vjerujemo da bi se povijesno smanjenje marži od xEV-ova trebalo smanjiti kako se [platforma Neue Klasse BEV] bude skalirala i snop troškova poboljšao, što će dovesti do oporavka automobilske EBIT marže na 6,3%/7,0%/8,3% u 2026./2027./2028.“, pišu analitičari.

Goldman inicira da Volkswagenu, Stellantisu i Renaultu dodijeli neutralnu ocjenu koja odražava izazovnije nepovoljne uvjete od njihovih premium konkurenata, dok će Porsche s neutralnom ocjenom vjerojatno ostati opterećen carinskim nepovoljnim uvjetima, tekućim troškovima restrukturiranja, kao i nedostatkom „značajnog“ oporavka u Kini.

© Copyright 2005. - 2025. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba