Sa ugrađenim ekranom

Meta iznenadila cijenom novih pametnih naočara

Autor: Biznis.ba
Meta iznenadila cijenom novih pametnih naočara
Foto: X.com

Meta ozbiljno ulazi na tržište nosivih uređaja i već sljedećeg mjeseca lansira prve pametne naočare s ugrađenim ekranom.

Umjesto ranije očekivane cijene veće od 1.000 dolara, cijena je spuštena na 800 dolara, jer kompanija želi da privuče rane kupce i zauzme poziciju prije nego što konkurenti predstave svoje modele.

Naočare, kodnog imena Hypernova, donose prikaz notifikacija, mapa i mini aplikacija direktno u vidno polje. U planu je i kontrola preko posebne narukvice zasnovane na neuralnoj tehnologiji, koju Meta razvija već godinama. Time novi model ide korak dalje u odnosu na postojeće Ray-Ban i Oakley modele, koji imaju asistenta i kamere, ali ne i ekran.

Analitičari ističu da je spuštanje cijene klasičan potez u elektronici, gdje se profitne marže žrtvuju da bi se stvorilo masovno tržište. Apple i Samsung su ranije koristili istu strategiju, a sada Meta pokušava da svojim naočarima otvori vrata široj publici, prenosi Telegraf rs.

S cijenom od 800 dolara, naočare postaju alternativa za kupce koji biraju između premijum pametnih satova, tableta ili osnovnih laptopova. Meta želi da se njen uređaj pozicionira kao prvi ozbiljan korak ka AR svijetu, ali bez glomaznih headsetova poput Apple Vision Pro.

Kompanija već ima iskustva s Oakley HSTN i Ray-Ban linijama, koje se prodaju za 399 do 499 dolara, ali novi model donosi ključnu razliku: integrisani displej. Na taj način Meta gradi sopstveni most prema punom AR headsetu i pokušava da postavi standard prije nego što konkurencija uhvati zamah.