marketing
Ključne prednosti
Uloga tehnologije u marketingu
Od alata za automatizaciju do vještačke inteligencije, tehnologija pomaže marketinškim stručnjacima da se povežu s publikom na nove načine.
Tehnologija mijenja način na koji kompanije promovišu svoje proizvode ili usluge. Omogućava preduze...
Sveobuhvatni pregled
Evo kakve posljedice će umjetna inteligencija ostaviti na marketing
S obzirom na to da se preduzeća sve više okreću alatima pokretanim umjetnom inteligencijom, marketinški pejzaž se brzo mijenja. Evo sveobuhvatnog pogleda na to kako umjetna inteligencija revolucionira industriju i šta to znači za budućnost....
Najčešći nesporazum
Branding vs. marketing: Konfuzija može dovesti do kratkoročnih pobjeda, ali i dugoročnih izazova
Pa ipak, jedan od najčešćih nesporazuma među organizacijama u razvoju i preduzećima vođenim ciljem leži u miješanju brendiranja s marketingom.
Prema etabliranim straučnjacima koji blisko sarađuju s malim preduzećima, nevladinim organizacij...
Marketinški trikovi
Ovo su faktori koji utječu na naše kupovne odluke
Efekti boja i muzike, lukavo pozicioniranje proizvoda, razni psihološki scamovi poput cijena od samo 29,99 KM i lažnih sniženja neki su od najčešćih marketinških trikova koji vas koštaju novaca.
Zakoračili ste u ogromno prostranstvo superm...
Tehnološka generacija
Tri marketinške lekcije za osvajanje generacije Z
Potrošačka moć Gen-Z dosegla je 360 milijardi dolara.
Dakle, što trebate znati o ovoj tehnološki pametnoj generaciji? Oni se, uglavnom, drže brandova prema vrlo visokim standardima. Prema istraživanju, platforma za e-trgovinu Amazon, spo...
Ostavljanje trajnog utiska
Tri trenda koji pokreću marketinšku fotografiju za brendove
Iako je tehnologija kreiranje sadržaja učinila lakšim nego ikad, količina često ima prednost nad kvalitetom.
Kreativni profesionalci i trgovci znaju koliko je teško i dugotrajno snimiti savršenu fotografiju koja odjekne kod publike. Čak i...
Brojne prednosti
Kako koristiti ChatGPT u svojoj marketinškoj strategiji: Pet korisnih savjeta
U tom smislu, ChatGPT, alatka za umjetnu inteligenciju koju je razvio OpenAI, predstavlja jednu od ovih tehnologija u nastajanju. ChatGPT, kao alat za umjetnu inteligenciju, pruža trgovcima vrijedan dodatak za različite zadatke, uključujući...
Potencijalna rješenja
Kako korisnici mogu dobiti veću kontrolu nad oglašavanjem i prikupljanjem podataka
Lideri digitalnog marketinga istražuju potencijalna rješenja koja bi potrošačima mogla dati veću kontrolu nad oglašavanjem i podacima.
Prosječan korisnik dnevno provede otprilike 2,5 sata skrolujući po društvenim mrežama. Svakim prelaskom...
Ključan element
Sadržaj marketinga u BiH: Kako izgraditi snažnu online prisutnost
U Bosni i Hercegovini, kao tržištu koje se brzo razvija, posjedovanje snažnog online identiteta može biti odlučujući faktor u sticanju konkurentske prednosti. Izgradnja online prisutnosti zahtijeva strateški pristup, koji uključuje pravilno...
Novi trendovi i promjene
Koje bi stvari trebali znati marketinški lideri
Ove godine tri kritična trenda oblikuju industriju: marketing održivosti, kreativna renesansa i uspon inovativnih platformi sadržaja. Zajedno, ovi elementi redefiniraju način na koji brendovi komuniciraju sa svojom publikom.
Marketing održ...
Velika promjena
Pet AI trendova koji oblikuju marketing u 2025.
AI preoblikuje marketing na način na koji smo jedva mogli zamisliti prije 10 godina. Zaronimo u pet trendova koji pokreću ovu promjenu.
Hiperpersonalizacija dostiže svoj korak
Sjećate li se kada su ciljani oglasi nekada bili jezivi? Kao k...
Ključne za koristiti
Tehnološke osnove za marketing putem e-pošte za uspjeh u 2025.
Što više koristite ove alate u svoju korist, to ćete više uticati na svoje pretplatnike. Evo šta svaka agencija i marketinški stručnjak treba da znaju kako bi imali uspjeha za 2025. godini.
1. BIMI standard
BIMI (Brend Indicator for Messa...
Tri ključna razloga
Kako zajednički ciljevi i poticaji poboljšavaju marketinške rezultate
Tim za e-poštu ima za cilj visoku stopu klikanja. Tim web stranice radi na poboljšanju performansi stranice. Međutim, ništa od ovoga ne doprinosi jedinstvenom poboljšanju ukupnih ciljeva kompanije. Ovo se dešava kada se timovima daju ciljev...
Nastavak intervjua
Kako do uspješne kampanje u 2025: Maher Abu Ayman otkriva ključne digitalne taktike
Maher, koji iza sebe ima više od 500 realizovanih kampanja, dijeli s nama svoja iskustva i uvide u izazove i strategije koje oblikuju digitalni marketing u 2025. godini.
U današnjem digitalnom svijetu, kada konkurencija raste, dugoročni sa...
Vodeći digitalni konsultant
Kako uspješno pozicionirati svoj biznis na digitalnom tržištu: Savjeti Mahera Abu Aymana Al-Oste
Maher Abu Ayman Al-Osta, jedan od vodećih digitalnih konsultanata u regiji, već više od decenije pomaže kompanijama da se uspješno pozicioniraju na digitalnom tržištu, povećaju vidljivost i ostvare konkretne poslovne rezultate.
Kao certifi...
Vrijedan dodatak
Kako koristiti ChatGPT u svojoj marketinškoj strategiji: Pet korisnih savjeta
U tom smislu, ChatGPT, alatka za umjetnu inteligenciju koju je razvio OpenAI, predstavlja jednu od ovih tehnologija u nastajanju. ChatGPT, kao alat za umjetnu inteligenciju, pruža trgovcima vrijedan dodatak za različite zadatke, uključujući...
Digitalni svijet
Evo kako društveni mediji mogu biti efikasan marketinški alat i za finansijske savjetnike
Nazvan po teoriji da smo svi povezani sa svima ostalima kroz lanac od najviše šest ljudi, SixDegrees je omogućio korisnicima da kreiraju profile i povezuju se sa drugima u njihovoj mreži. Ali s obzirom na to da je upotreba interneta još uvi...
Marketing - srce poslovanja
Četiri napredne marketinške taktike za mala preduzeća koje zaista rade
Suočimo se s tim – ono što je radilo u marketingu prije 10 godina više ga ne smanjuje. Navike kupaca su se promijenile. Tehnologija je preoblikovala način na koji se kompanije povezuju sa publikom.
Konkurenti, ne sjede skrštenih ruku. Iako...
Analitička struktura
Zašto je Marketing Mix 4Ps ključan za razvoj vaše kompanije?
Preduzeća koriste ovu analitičku strukturu za kreiranje i unapređenje svojih proizvoda u skladu sa zahtjevima kupaca. Marketing miks se sastoji od četiri komponente koje su proizvod, cijena, mjesto i promocija. Posjedovanje efektivne kontro...
Zanimljiv format
Kako biznis može iskoristiti video sadržaj za postizanje svojih marketinških ciljeva
Stručnjaci nude neke dileme i rješenja vezano sa video sadržajima i kako brendovi mogu iskoristiti ovaj zanimljiv format za postizanje svojih marketinških ciljeva.
Video za e-trgovinu
Video je postao dominantan format za online angažman,...