Kampanje
Jednostavna pretpostavka
Marketinški rezultati se ne zbrajaju: Oni se množe i sinergijski djeluju
Kampanja A dovodi 100 potencijalnih klijenata, kampanja B dovodi 200, tako da je ukupni uticaj 300. Ali u stvarnosti, marketing često prkosi ovoj logici. Neki napori množe efekte drugih. A u nekim slučajevima, kombinovane inicijative stvara...
Najupečatljivije
Ovo je top 5 kreativnih kampanja koje trenutno vrijedi pogledati
Portal Ad Age izdvojio je pet najupečatljivijih kampanja koje su obilježile aktuelni trenutak.
Donosimo spisak pet kampanja koje, prema uglednom portal AdAge pokazuju da istinite priče, emocionalna autentičnost i lokalna relevantnost i dal...
Nekoliko savjeta
Najčešće greške kod plaćenih oglasa i kako ih izbjeći
Ipak, činjenica da oglas možete postaviti u nekoliko klikova često vodi do neplaniranih i neefikasnih kampanja koje rezultiraju bacanjem budžeta.
Donosimo pregled najčešćih grešaka kod plaćenih oglasa i konkretne savjete kako ih izbjeći, k...
Izložbe i probne vožnje
Kina pokreće promotivne kampanje za nova energetska vozila u ruralnim regionima
Prema cirkularu, koji je ove sedmice izdalo pet vladinih departmana, uključujući Ministarstvo industrije i informacionih tehnologija i Ministarstvo trgovine, promotivne kampanje za ta vozila sprovodiće se u određenim okruzima u kojima je s...
Marketing
Top 50 kreativnih marketinških kampanja brendova 2024. godine
Ipak, u posljednjih 12 mjeseci, neki su brendovi uspjeli upravo to učiniti, s kreativnim i inspirirajućim radom koji je redefinisao konvencionalni marketing i oglašavanje.
Od pametnih OOH (out-of-home) instalacija i zapanjujućih PR akcija,...
brojne kritike
Kampanje koje su zgrozile javnost
Nedavno je javnost šokirala Zarina kampanja koja je, po mišljenju mnogih, prikazivala scene stradanja u Palestini i uprkos objašnjenju kako je ista nastala ljetos, trajno su izgubili veliki broj kupaca, a cijeli incident bio je popraćen niz...
globalni brendovi
Kakvu poruku nose content marketing kampanje?
1. Share a Coke
Apsolutno su svi vidjeli ovu kampanju. Doslovno svi, s obzirom da je Coca-Cola prisutna na svim svjetskim tržištima, a u većini je provela i ovu genijalnu foru. Naime “Share a Coke” je počela kao mala kampanja Coca-Cole u A...
Originalnost
'Nismo VISOKI PREDSTAVNIK al' namećemo NAJBOLJE CIJENE!': Otkriveno ko stoji iza domišljatih reklama
Iako do sada nije bilo poznato ko stoji iza ovih reklama, po porukama se dalo zaključiti da je u pitanju prodajni lanac. No, sada s use pojavili novi bilbordi na kojima se vidi i to.
Za originalnost i domišljatost pri reklamiranju i natpis...
Objavio izborni štab
Trump u kampanji finansijski zaostaje za Bidenom: Na oglase potrošio veći iznos od prikupljenog
Trump je na kraju prošlog mjeseca imao nešto više od 30 miliona dolara nakon uspješnih republikanskih predizbora u Iowi i New Hampshireu, što je manje od oko 33 miliona dolara mjesec dana ranije, objavio je njegov izborni štab u dokumentima...