Firefox cilja generaciju Z kroz prvu globalnu kampanju s Whaler grupom
AI pokretani chatboti poput ChatGPT-a brzo zamjenjuju tradicionalne pretraživače kao glavni alat mnogih korisnika za pregledavanje interneta. Iskorištavajući ovu promjenu, Mozilla nastoji ponovo približiti svoj Firefox pretraživač generaciji Z putem sadržaja koji kreiraju kreatori, a tu strategiju dodatno jača imenovanjem svoje prve namjenske agencije za kreatore.
Firefox je objavio da je imenovao Whalar, odjel za marketing kreatora u sklopu Whalar Group, svojim globalnim partnerom za kreatore. Iako su ranije sarađivali na pojedinačnim kampanjama s kreatorima, ovo novo partnerstvo predstavlja dublje ulaganje u marketing putem kreatora dok Firefox radi na jačanju veza s generacijom Z u SAD-u i Evropi, piše Media Marketing. U oktobru prošle godine, Firefox i Whalar pokrenuli su „Frank Conversations“, trodijelnu seriju intervjua koju je vodio glumac i podcaster Owen Thiele. U svakoj epizodi Thiele je razgovarao sa pripadnicima generacije Z iz Chicaga o njihovim brigama u vezi s online privatnošću i sigurnošću podataka.
„S pojavom ovih AI pretraživača, znači da su pretraživači ponovo dio razgovora“, rekla je Christina Lang, potpredsjednica globalnog marketinga u Mozilli, za Ad Age. „Mislim da postoji vrlo zanimljiva prilika za Firefox da se istakne kao pretraživač koji vam zaista omogućava da imate izbor u tome kako ćete se zaštititi [i] koje podatke ćete dijeliti. Mnogi ljudi, posebno mlađi, ne shvataju da je izbor pretraživača jedna od najvažnijih odluka koje možete donijeti kada je riječ o tome šta odlučujete da dijelite o sebi online.“
Taj duh „svakodnevnog prkosa“ nalazi se u središtu prve globalne kampanje Firefox-a koju vode kreatori, „Open What You Want“.
Razvijena u saradnji s Whalarom, kampanja dovodi Firefox u lokalne zajednice kroz seriju dnevnih plesnih događaja nazvanih „House Blends“. Održani u kvartovskim kafićima širom SAD-a i Evrope, ovi „coffee rave“ događaji uključuju pojavljivanja partnerskih kreatora koji komuniciraju s posjetiocima, predstavljaju im Firefox i ističu slobodu i autonomiju koja dolazi s izborom nezavisnog pretraživača.
Kreatori također proširuju doseg ovih događaja dijeljenjem sadržaja s okupljanja u realnom vremenu i naknadno na svojim društvenim mrežama. Prva dva House Blends događaja održana su 4. oktobra u Chicagu i Berlinu, a među učesnicima u Chicagu bili su preduzetnica i mikroinfluencerica Anuja Bagri, kreator lokalnih iskustava Daniel Romero i lifestyle kreatorica Megan Schibelka.