
Vlasnik Cartiera, Richemont, u petak je objavio bolju od očekivane prodaju u četvrtom fiskalnom tromjesečju, dok najbogatiji potrošači i dalje ignoriraju globalnu makroekonomsku neizvjesnost.
Prihodi švicarske luksuzne grupe porasli su za 7% u odnosu na prethodnu godinu pri konstantnom kursu na 5,17 milijardi eura (5,79 milijardi dolara) u tri mjeseca do kraja marta, iznad 4,98 milijardi eura koliko su analitičari predvidjeli u anketi LSEG-a.
Prodaja za cijelu godinu porasla je za 4% na 21,4 milijarde eura, što je više nego prethodne godine i neposredno iznad očekivanja analitičara od 21,34 milijarde eura.
Prodaja je rasla godišnje u svim regijama, osim u azijsko-pacifičkoj regiji (osim Japana) - najvećem tržištu firme - gdje je pad predvodio pad od 23% u Kini. Japan je predvodio godišnji rast prodaje, s porastom od 25% pri stvarnom kursu, potaknut "snažnom domaćom i turističkom potrošnjom" i slabim japanskim jenom, prenosi SEEbiz.
Richemont je prethodno u januaru izvijestio o svojoj „najvišoj ikad“ kvartalnoj prodaji od 6,2 milijarde eura, čak i uz smanjenu potražnju u Kini.
Zarada je u to vrijeme shvaćena kao signal šireg preokreta u ugroženom sektoru luksuzne robe. Međutim, prijetnja američkim trgovinskim tarifama i posljedična makroekonomska neizvjesnost zaprijetile su da će ponovno pogoditi povjerenje potrošača i diskrecijsku potrošnju širom svijeta.