Loša predviđanja prodaje

Najbolja njemačka marka Hugo Boss potonuo 18%

Autor: Biznis.ba
Najbolja njemačka marka Hugo Boss potonuo 18%
Foto: Unsplash

Dionice Hugo Bossa pale su 18%, nakon upozorenja da bi mogao biti iznevjerno ostvarivanje cilja prodaje za 2025. zbog slabljenja potrošačke potražnje.

Njemačka vrhunska modna marka bila je na putu za svoj najgori trgovinski dan od 2016., nakon što je rekla da očekuje da će prodaja rasti sporije u nadolazećoj godini uprkos dostizanju 4,2 milijarde eura (4,6 milijardi dolara) u 2023. godini — povećanje od 18% u 2023. prethodne godine.

Dionicama se trgovalo za 18 posto u padu u 8:52 ujutro po londonskom vremenu.

Izvršni direktor Daniel Grieder rekao je za CNBC u četvrtak da je 2023. bila "rekordna godina", ali je signalizirala skromniji rast od 3% do 6% u 2024.

Dodao je da bi ambicija firme da dostigne 5 milijardi eura prodaje — izvorno zacrtana za 2025. — mogla biti "malo odgođena", prenosi SEEbiz.

"Čak i ako se raspoloženje potrošača, tu i tamo, malo zaoštrava, zapravo smo na pravom putu i vjerujemo da idemo naprijed - također s makroekonomskim okruženjem i geopolitičkim pitanjima - na dobrom smo putu", rekao je Grieder.

Prilagođena prognoza dolazi jer su makroekonomski i geopolitički uslovi utjecali na potrošačku potrošnju, a drugi vrhunski brendovi, uključujući Burberry i LVMH, izvještavaju o usporavanju prodaje.

Međutim, Grieder je rekao Hugo Boss, koji je bio dobro pozicioniran kao "priuštivi luksuzni" brend koji može ponuditi fleksibilnost cijena bez ugrožavanja marži.

"Mi smo pristupačan luksuz ili vrhunski premium brend. Mislim da je naš omjer cijene i vrijednosti za naš proizvod upravo prava i to je slatka tačka gdje mislimo da smo dobro pozicionirani." - rekao je.