Burberry je pozdravio svoj prvi porast prodaje u trgovinama u dvije godine, a napori oporavka također su pomogli luksuznoj modnoj marki da smanji polugodišnje gubitke.
Grupa je izjavila da je uporediva prodaja u istim trgovinama porasla za dva posto u drugom tromjesečju i ostala nepromijenjena u prvoj polovini godine, u poređenju s padom od 20 posto godinu ranije.
Izvijestili su o gubitku prije oporezivanja od 48 miliona funti za šest mjeseci do 27. septembra, u odnosu na gubitke od 80 miliona funti u istom periodu prethodne godine.
Na osnovu temeljne zarade, operativna dobit porasla je na 19 miliona funti u odnosu na gubitke od 41 milion funti prije godinu dana.
Joshua Schulman, glavni izvršni direktor Burberryja, rekao je: "Počeli smo vidjeti kako se kupci vraćaju brendu koji vole, što je rezultiralo uporedivim rastom prodaje u trgovinama prvi put u dvije godine."
Grupacija je izjavila da nastavlja poslovati u "neizvjesnoj" ekonomskoj situaciji, ali da će se uticaj plana oporavka ubrzati tokom fiskalne godine, navodi "Independent".