Auto

Vozači Tesle imali su najveću stopu nesreća

Autor: Biznis.ba
Vozači Tesle imali su najveću stopu nesreća
tesla

Prema novoj studiji LendingTree-a o 30 automobilskih marki, vozači u SAD-u su bili više uključeni u nesreće nego vozači bilo koje druge marke vozila u protekloj godini.

Istraživači su analizirali citate ljudi koji žele da osiguraju svoja vozila, i nisu uključili podatke o nesrećama ili incidentima koji uključuju vozače iznajmljenih automobila, rekao je glasnogovornik LendingTree-a za CNBC u utorak.

Studija kaže: „Teško je utvrditi zašto neki brendovi mogu imati veće stope nesreća od drugih. Međutim, postoje naznake da određene vrste vozila privlače rizičnije vozače od drugih.”

Sa 24 nesreće na 1.000 vozača u periodu od sredine novembra 2022. do sredine novembra 2023. godine, Teslini vozači su zabeležili najgoru stopu nesreća u SAD, a prati ih Ram, vozači koji su učestvovali u oko 23 nesreće, i vozači Subarua koji su učestvovali u oko 21 nezgodi na 1.000 vozača tokom godine.

Nasuprot tome, vozači Pontiaca , vozila Merkur i Saturn su učestvovala u manje od 10 nesreća na 1.000 vozača tokom perioda studije.

Istraživači su otkrili da su vozači BMW najvjerojatnije učestvovali u vožnji pod utjecajem. Oni su bili uključeni u oko 3 DUI na 1.000 vozača godišnje, oko dvostruko više od DUI (vožnja pod uticajem) među vozačima Ram, koji su bili drugi najgori vozači u tom pogledu.

Što se tiče incidenata u vožnji, koji uključuju ne samo nesreće već i DUI (vožnja pod uticajem), prekoračenje brzine i druge navode, vozači Ram-a su imali najveću stopu incidenata, dok su vozači Tesle imali drugu najveću stopu incidenata u SAD-u.

Nesreće, DUI, prekoračenje brzine i drugi navodi mogu dovesti do viših stopa osiguranja za vozače. Lending Tree je otkrio da jedna kazna za prekoračenje brzine može povećati cijenu osiguranja vozila za 10% do 20%, nesreće mogu povećati stope za oko 40%, dok DUI mogu dovesti do povećanja stope od 60% ili više.

Nalazi Lending Tree-a o vozačima s najvećom stopom nesreća i incidenata po markama vozila uslijedili su nakon opoziva softvera Autopilot od strane Tesle u SAD-u koji utiče na oko 2 miliona električnih vozila kompanije.

Tesla EV standardno dolaze sa naprednim sistemom pomoći vozaču (ADAS) koji se prodaje kao autopilot. Kompanija takođe prodaje opsežnije pakete pomoći vozaču pod nazivom Unapređeni autopilot i Full Self-Driving (ili FSD) u SAD-u. Oni koji plaćaju FSD također mogu testirati softverske funkcije koje još nisu u potpunosti otklonjene na javnim cestama.