Volkswagenov luksuzni brend Porsche, koji se suočava s poteškoćama, smanjio je svoju ciljanu profitabilnost za cijelu godinu nakon trgovinskog sporazuma EU-a s američkim predsjednikom Donaldom Trumpom i nakon što je prijavio gubitak od 400 miliona eura zbog tarifa u prvoj polovini godine.
Teret tarifa na uvoz automobila u Sjedinjene Države samo je povećao Porscheove probleme, dok prolazi kroz skupo restrukturiranje i dok se suočava sa slabošću na svom ključnom tržištu Kini kao i sporim prelazom na električne automobile.
"Nastavljamo da se suočavamo sa značajnim izazovima širom svijeta. I ovo nije oluja koja će proći", rekao je izvršni direktor Porschea - Oliver Blum.
Uzimajući u obzir novodogovorenu tarifu od 15 posto od 1. augusta, njemački proizvođač automobila očekuje grupnu prodaju ove godine u rasponu od 37 do 38 milijardi evra, u skladu s prethodnom prognozom, i povrat prodaje između pet i sedam posto, što je pad u odnosu na prethodno očekivanih 6.5 - 8.5 posto.
Protivmjere poput prilagođavanja cijena su uključene u te prognoze jer Porsche nastoji da ublaži štetu, izjavila je kompanija.
Nedavno objavljeni podaci Grupe su pokazali da je operativna dobit Porschea pala za 91 odsto u odnosu na prethodnu godinu u drugom tromjesečju, na 154 miliona evra, prenosi "AutoBlog".