Dionice "potonule"

Aston Martin udvostručio gubitak

Autor: Biznis.ba
Aston Martin udvostručio gubitak
Foto: Unsplash

Proizvođač luksuznih automobila Aston Martin u srijedu je saopćio o znatno većim gubicima u prvom tromjesečju, budući da je kompanija zaustavila proizvodnju svojih osnovnih modela prije lansiranja nove serije vozila kasnije ove godine.

Dionice su pale više od 12% na početku trgovine u Londonu, prije nego što su smanjile gubitke na 6,4% do 14:25.

Prilagođeni gubitak prije oporezivanja gotovo se udvostručio na 110,5 miliona funti (137,8 milijuna dolara) u poređenju s gubitkom od 57,3 miliona funti prethodne godine. Analitičari su očekivali gubitak od 93 miliona funti u prvom tromjesečju.

Prihodi su pali 10% na 267,7 miliona funti, dok se neto dug povećao 20% na 1,04 milijarde funti. Ogromna hrpa dugova firme dugogodišnja je briga za ulagače što je pridonijelo strmoglavom padu cijene dionice Aston Martina od njezina uvrštavanja na berzu 2018.

Analitičari firme Jefferies primijetili su "veliki promašaj u mjernim podacima", označavajući pad količine od 26%.

Aston Martin je u srijedu rekao da će isporuka četiri nova modela u 2024. potaknuti "značajan rast" u drugoj polovici godine i kasnije, prenosi SEEbiz.

“Naša izvedba u prvom tromjesečju odražava ovo očekivani period tranzicije, budući da smo prekinuli proizvodnju i isporuku naših odlazećih osnovnih modela uoči porasta proizvodnje novog Vantagea, nadograđenog DBX707 i našeg nadolazećeg V12 vodećeg sportskog automobila što smo danas potvrdili “, rekao je predsjedavajući Lawrence Stroll.

Stroll je dodao da je Aston Martin napravio "značajan korak" u jačanju svoje bilance u tromjesečju, jer je dovršio refinansiranje s poboljšanim uslovima na petogodišnjim starijim osiguranim zapisima nakon poboljšanja kreditnog rejtinga.

"Aston Martin će biti jedinstveno pozicioniran s potpuno obnovljenom osnovnom gamom modela do kraja godine", rekla je firma u izjavi.

Po regijama, veleprodajne količine pale su za 35% u Americi, za 30% u Ujedinjenom Kraljevstvu i za 17% u široj regiji Evrope, Bliskog istoka i Afrike. Azijsko-pacifičke količine pale su za 14%.

Veleprodaja SUV vozila pala je za 63% zbog "tranzicijskog pada količine uoči nedavno najavljenog lansiranja novog modela DBX707", prema firmi.