ZEPS 2025: Semić iz Visokog predstavio tradiciju i kvalitet domaće proizvodnje
Ove godine među izlagačima svoje mjesto zauzela je i Mesna industrija Semić iz Visokog, kompanija koja već više od dvije decenije njeguje tradiciju prerade mesa i proizvodnje mesnih prerađevina.
Njihovo prisustvo na ZEPS-u još jednom je potvrdilo koliko domaći brendovi imaju snagu i kapacitet da stanu rame uz rame sa regionalnim i međunarodnim proizvođačima.
Mesna industrija Semić oslanja se pretežno na domaću proizvodnju, a njihovi proizvodi prisutni su širom Bosne i Hercegovine, regije, ali i na tržištima van njenih granica. Iako je riječ o kompaniji s manje od 200 zaposlenih, uspjeli su izgraditi stabilnu poziciju u industriji i postati prepoznatljiv brend među potrošačima.
– Kompanija se većinom oslanja na domaću proizvodnju, a naši proizvodi prisutni su širom regije, ali i šire. Iako smo firma s manje od 200 zaposlenih, uspjeli smo izgraditi prepoznatljivo ime. Ovo je druga godina zaredom kako učestvujemo na sajmu i veliko nam je zadovoljstvo. Sajam nam pruža velike mogućnosti, od upoznavanja s novim klijentima i poslovnim partnerima do predstavljanja naših proizvoda građanima koji žele saznati nešto više o kompaniji – ističu iz Semića.
Prošle godine Mesna industrija Semić osvojila je srebrenu medalju, što je bio značajan podstrek u njihovom daljem razvoju. Upravo sajamske manifestacije, kažu, prilika su da se pokaže koliko trud, rad i kvalitet prepoznaje tržište.
– Zadovoljni smo koliko kupci prepoznaju naš trud i kvalitet naših proizvoda. Posebno nam je drago što imamo vjerne kupce koji nam se stalno vraćaju. Pored toga, želimo da doprinesemo domaćoj proizvodnji i podržimo privredu, jer je to ipak najvažnije za jednu kompaniju. Doprinos vlastitoj državi za nas je prioritet – naglašavaju iz Mesne industrije Semić.
Kroz 20 godina poslovanja, Semić je prošao kroz brojne izazove, ali i postigao rezultate na koje s ponosom mogu gledati. Kontinuirani razvoj, ulaganje u nove tehnologije i praćenje potreba kupaca omogućili su im da se izdvoje na tržištu.
– Mi smo firma koja se razvija već dugi niz godina. Trudimo se svake godine da zadovoljimo potrebe naših kupaca i nadamo se da smo u tome uspjeli – kažu iz kompanije.
Njihova vizija nije usmjerena samo na prodaju, već i na dugoročnu izgradnju povjerenja. Upravo povjerenje, ističu, ono je što osigurava stabilnost i dugoročan rast.
Iako su im domaći kupci najvažniji, proizvodi Mesne industrije Semić prepoznati su i u regiji. Danas se mogu pronaći ne samo širom Bosne i Hercegovine, već i u Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji, što govori o širenju tržišta i povećanju konkurentnosti domaćih brendova.
Njihovo prisustvo na ZEPS-u potvrđuje da se kvalitet domaće proizvodnje itekako cijeni, ali i da je ovo pravi prostor za povezivanje proizvođača i potrošača, kao i za promociju onoga što Bosna i Hercegovina može ponuditi.