Potrošači širom svijeta ovu oznaku smatraju najpouzdanijom, čak i iznad švicarske, navodi anketa Instituta iz Nürnberga za tržišna istraživanja.
Prema istraživanju, 66% ispitanika ima povjerenje u proizvode „Made in Germany“, dok su na drugom i trećem mjestu Švicarska i Japan. Njemačka oznaka najčešće pozitivno utječe i na odluku o kupnji – navelo je 65% ispitanika, ispred Švicarske (62%) i Japana (59%).
U analizi provedenoj u martu sudjelovalo je 20.000 ljudi iz 10 zemalja, uključujući Francusku, Poljsku, Njemačku, Italiju, Veliku Britaniju, SAD, Japan, Meksiko, Južnu Afriku i Indiju.
Oznaka “Made in Germany” uvedena je krajem 19. stoljeća u Velikoj Britaniji kako bi se zaštitila domaća industrija od uvoza iz Njemačke, navodno loše kvalitete. Danas je to simbol kvalitete, što potvrđuje i anketa – najčešće se povezuje s automobilima i kućanskim aparatima, prenosi Financa ba.
Suprotno tomu vrijedi za Kinu – oznaka „Made in China“ postiže loše rezultate kada je riječ o povjerenju i odluci o kupnji, iako je najprepoznatljivija. Nakon Kine slijede “Made in USA”, dok je Njemačka četvrta po prepoznatljivosti. „Made in USA“ najviše se povezuje s umjetnom inteligencijom, dok se oznake poput “Made in France” povezuju s kozmetikom, odjećom, hranom i vinom.