U spotu pod nazivom „The Epic Split“, Van Damme izvodi savršeno balansiranu špagu između dva kamiona Volvo FM koja se polako voze unazad. U pozadini, potpuna tišina i spokojna numera „Only Time“ pjevačice Enje. Iako izgleda ka’ da je scena montirana, snimljena je u jednom kadru na španskom aerodromu, bez ikakvih digitalnih trikova.
Ključna poruka? Zahvaljujući revolucionarnom sistemu dinamičkog upravljanja, Volvo kamioni nude nevjerovatnu preciznost u vožnji. I to je predstavljeno bez suvišnih tehničkih objašnjenja.
Koliko je to koštalo – i koliko im se isplatilo? Trošak kampanje procjenjuje se na oko 4 miliona dolara, uključujući produkciju, angažman slavnog glumca i distribuciju, prenosi Bankar me. Ipak, rezultati su nadmašili sve prognoze:
- Preko 125 miliona pregleda na YouTube-u u prvih nekoliko sedmica
- Više od 6 miliona puta podijeljena na društvenim mrežama
- Približno 170 miliona dolara dodatnog prihoda za Volvo Trucks
- Ogromno povećanje prepoznatljivosti brenda širom svijeta
- Brojne nagrade, uključujući prestižni Zlatni lav u Kanu
Danas se ova reklama ubraja među najuspješnije u historiji – ne zato što je bila najskuplja, već zato što je bila kreativna, autentična i precizno izvedena. U vremenu kada ljudi često preskaču reklame, Volvo je uspio da stvori nešto o čemu se priča, što se dijeli i pamti, te ova reklama će uvjek biti podsjetnik savršene ideje.