20+ godina
sa vama
Fokus na teksasu

American Eagle osvježava prazničnu kampanju uz Marthu Stewart

Autor: Biznis.ba
Foto: Printscreen/Youtube
American Eagle osvježava svoj praznični marketing s neočekivanom glavnom zvijezdom: Marthom Stewart, koja predvodi kampanju fokusiranu na teksas, osmišljenu da prazničnoj sezoni donese razigrani zaokret.

Smještena u kuhinju i trpezariju obavijene dubokim teksas tonovima, Stewart se pojavljuje u oversized košuljama, ravnim farmericama i cropped jaknama, stiliziranim uz upečatljiv dijamantski nakit koji podiže prepoznatljivi materijal brenda u svečanom okruženju.

Kreativno rješenje oslanja se na vizuelni humor, od poklona umotanih u teksas do duhovite „teksas pite“, kako bi se farmerice pozicionirale kao pouzdan, dugotrajan praznični poklon, a ne prolazni trend. Izbor Stewart također odražava njen ponovni pop-kulturni zamah, posebno među mlađom publikom koja ju je prigrlila kao neočekivanu stilsko-ikonografsku figuru. Spajajući njen međugeneracijski utjecaj sa svojim ključnim proizvodom, American Eagle nastoji ponovo energizirati postojeće kupce i proširiti svoj domet, potvrđujući teksas kao središnji element svoje praznične naracije.

„Gen Z je gleda na TikToku, mama je gleda na Instagramu, a nana je gleda u emisiji ‘The Today Show’“, rekao je CMO Craig Brommers. „Ne postoji mjesto na kojem ljudi ne doživljavaju i ne vole Martha-u.“

Kampanja se oslanja na nalaze E-Poll istraživanja koje pokazuje da su se prepoznatljivost imena i lika Stewart među Gen Z povećali za 33% između 2020. i 2024. godine, dovodeći njene nivoe prepoznatljivosti u ravnopravan odnos s milenijalcima. Njena rastuća relevantnost učinila ju je čestom partnericom brendova posljednjih godina, s kampanjama koje su obuhvatile Pure Leaf, Miracle-Gro, Tito’s Vodku i druge, piše Media Marketing.

Najnovija faza prazničnog nastupa brenda odvijat će se na digitalnim i društvenim kanalima, pojavljujući se na platformama Stewart i American Eagle-a. Napor je dodatno podržan saradnjama s kreatorima sadržaja na Instagramu i TikToku. Pored toga, kampanja će biti emitovana i na connected TV-u, kanalu koji brend smatra ključnim za dosezanje šire publike i sve važnijim za angažman Gen Z-a.

„CTV je dio našeg medijskog miksa tokom godine i nastavit ćemo pratiti kako funkcioniše za Gen Z,“ rekao je Brommers. „Mislim da Gen Z trenutno žudi za trenucima zajedništva. Ne žele uvijek sve gledati na svom telefonu.“

© Copyright 2005. - 2025. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba