Prema rasporedu koji će se primjenjivati od 29. marta 2026. godine, Lufthansa više neće letjeti na linijama Frankfurt–Toulouse niti Minhen–Tallinn.
Najavljeno je i ukidanje letova između Munchenu i Ovieda.
Kompanija će takođe nuditi i manji broj domaćih letova ka glavnim čvorištima u Minhenu i Frankfurtu, napominjući da će zbog visokih poreza i drugih naknada biti ukinuto oko 50 linija, prenosi Seebiz.
Grupa bi u cjelini u narednoj godini trebalo da nudi oko 14 hiljada letova sedmično ka 330 destinacija u stotinjak zemalja.
Pored istoimenog prevoznika, Lufthansa Grupa uključuje i Brussels Airlines, Austrian Airlines i SWISS.
Šef kadrovske službe Lufthanse potvrdio je prošle sedmice da se preispituje plan o novim domaćim vezama sa čvorištima u Frankfurtu i Munchenu, jer bi takve linije poslovale s gubitkom, prenosi SEEiz. On je pozvao vladu u Berlinu da se založi za poštenu konkurenciju na evropskom nivou i da prepozna strateški značaj vazduhoplovstva u globalnoj konkurenciji.
Predstavnici sektora žale se na državne namete koji su se, kako tvrde, udvostručili od 2019. godine, čime su znatno porasle cijene karata i oslabljena potražnja, prenosi SEEBiz.
„Njemačka je bolesnik Evrope kada je riječ o vazduhoplovstvu“, izjavio je prošle sedmice na skupu u frankfurtskom aerodromu Peter Gerber, predsjednik Udruženja avio-kompanija (BDF) i izvršni direktor kompanije Condor.
Gerber smatra da bi Berlin, za početak, trebalo da povuče odluku o povećanju vazduhoplovnog nameta. On se požalio i na visoke naknade za kontrolu vazdušnog saobraćaja, poručivši da bi one mogle biti smanjene za 30 posto ako bi država preuzela troškove kontrole leta vojnih aviona.