Problem, koji krši savezne sigurnosne standarde, biće riješen jednostavnim ažuriranjem softvera.
Opozivom je obuhvaćeno ukupno 63.619 električnih kamioneta proizvedenih između novembra 2023. i oktobra 2025. godine, što znači da se odnosi na gotovo svaki proizvedeni Cybertruck.
Problem nije u glavnim ili dugim svjetlima, već u parkirnim svjetlima koja, prema federalnim propisima, emituju previše svjetlosti.
Prema standardu FMVSS 108, prejaka svjetla mogu ometati i dekoncentrisati vozače iz suprotnog smjera.
Tesla je problem otkrila tokom interne revizije i fotometrijskih ispitivanja. Inženjeri su utvrdili da je greška u softveru koji je nenamjerno davao naredbu LED jedinicama da emituju jače svjetlo od dopuštenog. Budući da se radi o softverskom problemu, neće biti potrebna skupa i komplikovana zamjena hardvera. Vlasnici vozila neće morati posjetiti servisni centar jer će se ispravak provesti bežičnim putem, takozvanim "over-the-air" (OTA) ažuriranjem.
Slični slučajevi u industriji
Ovo nije prvi put da se proizvođač električnih vozila suočava s ovakvim problemom. Prošle je godine Porsche morao opozvati više od 3.000 električnih SUV-ova Macan zbog sličnog kvara, koji je takođe riješen ažuriranjem softvera.
S druge strane, GMC je 2022. godine imao znatno manje napredno rješenje za zasljepljujuća svjetla na svom SUV-u Terrain. Tada je svako vozilo dobilo posebnu naljepnicu na staklu kako bi se blokirao dio viška svjetlosti.