Električni Hilux BEV ima bateriju od 59,2 kWh i pogon na sva četiri točka sa e-osovinama napred i pozadi, dok domet iznosi oko 240 km.
Ovdje je Toyota odlučila da za Hilux zadrži robusnu "body-on-frame" konstrukciju i iste terenske sposobnosti, uključujući dubinu gaza jednaku klasičnoj verziji.
Novi Hilux koristi Double Cab karoseriju i električni servo upravljač - prvi put u modelu.
Unutrašnjost donosi digitalni kokpit sa do 12,3-inčnim ekranima, bežično punjenje i aplikaciju MyToyota za praćenje flote.
Hibridni Hilux 48V, koji koristi 2.8-litarski dizel motor i elektromotor-generator, postaje glavni model za Evropu, sa nosivošću do 1.000 kg i vučom do 3.500 kg.
Dizajn pod motom "Tough and Agile" inspirisan je novim Land Cruiserom, a bezbjednost je unapređena kroz T-Mate paket sa novim funkcijama poput Proactive Driving Assist i Safe Exit Assist.
Toyota potvrđuje i dolazak Hiluxa na vodonične gorivne ćelije (FCEV) za 2028. godinu, čime legendarni pikap ulazi u sljedeću fazu svoje evolucije.