Kako piše britanski "Autocar", iako je povezan sa električnim SUV-om predstavljenim na septembarskom salonu automobila u Minhenu, novi AMG GLC će predstavljati značajno tehničko odstupanje od tog automobila. U velikoj mjeri će se oslanjati na pogon AMG.EA koji je prvi put predstavljen kod prototipa GT XX sa 1360 KS.
SUV će koristiti tri aksijalna motora - jedan na prednjoj osovini i još dva na zadnjoj - kako bi se postigla snaga koja će preći 900 KS i skoro je dvostruko veća od 489 KS standardnog automobila. Ovo ga pozicionira kao direktnog rivala budućem Porscheu Cayenne Turbo, koji bi trebalo da isporuči do 980 KS. Kada stigne, biće treći najmoćniji AMG model do sada i najmoćniji AMG SUV.
Izvori su za "Autocar" rekli da AMG cilja na ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od tri sekunde i ograničenu maksimalnu brzinu od 250 km/h.
Ključno za sve je najnovija AMG-ova tehnologija baterija. Ona izbjegava prizmatične ćelije koje koriste standardne verzije GLC EQ-a u korist novih cilindričnih ćelija. Tvrdi se da one nude superiornu gustinu i termičke karakteristike u odnosu na prizmatične ćelije koje koristi standardni automobil.
Baterijski paket od 800 V AMG-ovog novog električnog SUV-a takođe će imati sistem direktnog hlađenja.
Vodeći model GLC-a će takođe usvojiti simulirani režim mijenjanja brzina sličan onom koji koristi Hyundai Ioniq 5 N i simulator zvuka osmišljen da pruži zvuk V8 motora, prenosi "AutoBlog".