Trump je ovog mjeseca naložio regulatorima da ubrzaju proces sertifikacije kako bi se ubrzao razvoj električnih letjelica s vertikalnim uzlijetanjem i slijetanjem (eVTOL), ne bi li obezbjedio američku prednost u tehnologiji.
Izvršna uredba je dala svjež podsticaj industriji koja je imala poteškoća u pridobivanju kritičara i regulatora.
Nisu samo za bogate
"Nailazimo na veliko protivljenje, ljudi govore 'baterije su preteške'", kazao je na izložbi Kyle Clark, osnivač i direktor firme BETA Technologies.
"Ali u stvarnosti, ako stavite letjelice na prava mjesta, imate prave koristi".
Leteći taksiji, koji se decenijama pojavljuju u predviđanjima budućnosti, moraju se odmaknuti od ideje da su namijenjeni samo za bogate kako bi bili održivi i na masovnom nivou, prenosi Index.
Njihovi proizvođači tvrde da bi pritom mogle pomoći hitne medicinske usluge, prevoz robe i odbrana, gdje oni nude jeftinije i tiše alternative, u poređenju s helikopterima, u područjima od prevoza putnika i robe do akcija spasavanja.
Kompanije BETA, Joby Aviation i Archer Aviation su dio programa Agility Prime američkog ratnog vazduhoplovstva, koji nastoji razviti tehnologije za autonomne električne i hibridne letjelice za prevoz tereta.
Joby i Archer su ranije potpisali vojne ugovore u vrijednosti od 131 i 142 miliona dolara.
"Imamo dvije letjelice u vazdušnoj bazi Edwards i zaista smo zahvalni zbog podrške i znanja koja smo pritom dobili", rekao je Džo Ben Bevirt, osnivač i direktor Joby Aviationa.
"Smatramo da postoje nevjerovatne prilike u odbrani".
Tri kompanije, kao i firma Wisk Aero, rekle su da je Trampova uredba veoma važna za jačanje prilika u sektoru.