Nedostatak rezervnih dijelova i komponenti znači da popravak električnih automobila može biti vrlo skup.
"Električni automobili s godinama mogu da postanu bezvrijedni. Popravci postaju preskupi", kaže Henrik Byrnel za danski časopis Motor.
Brynel ističe da će troškovi popravka premašiti stvarnu vrijednost automobila. Tada će biti jeftinije kupiti novi automobil nego popravljati stari. Automobilske marke naplaćuju previše za rezervne dijelove, upozorava danski stručnjak.
Najvažniji dijelovi poput baterija postaju vrlo skupi za zamjenu nakon isteka garancije i mogu da učine prodaju polovnog automobila nemogućom. I drugi manji dijelovi mogu imati izuzetno visoku cijenu. Primjer je ekran osjetljiv na dodir za električni automobil koji je koštao 4.559 eura bez montaže.
Doduše, taj dio može se naći i u drugim vozilima, ne samo električnim. Budimo iskreni do kraja, i originalni dijelovi za benzince i dizelaše su ekstremno skupi, prenosi Revija HAK.