20+ godina
sa vama
Ključni korak

Citroen razmatra malo električno vozilo

Autor: Biznis.ba
Foto: X
Kako piše "Autocar", Citroen bi mogao da zamijeni C1 novim gradskim električnim vozilom ispod 15.000 funti ako zakonodavci EU odobre novu kategoriju "E-car" za male automobile - sa duhom, ali ne i izgledom, modela 2CV.

Kategorija E-Car je predloženi okvir za ublažavanje finansijskih pritisaka na male, pristupačne automobile ublažavanjem nekih ograničenja kojih se moraju pridržavati - što razmatra Evropska komisija kao odgovor na žalbe proizvođača automobila o neisplativosti proizvodnje pravih modela početnog nivoa.

Ovaj potez se smatra ključnim korakom ka renesansi jeftinih, malih automobila u Evropi - klase koja se dramatično smanjila posljednjih godina, jer su proizvođači automobila izašli iz ovog najneprofitabilnijeg segmenta.

Generalni direktor Citroena Ksavije Šardon je još jedan šef evropske automobilske kompanije koji je pozdravio potencijalna nova pravila i kaže da bi njihovo uvođenje vjerovatno otvorilo put povratku u A-segment za francuski brend.

Međutim, Šardon je umanjio značaj ideje da će ovaj narodni automobil nove ere biti eksplicitno zamišljen kao preporođeni 2CV, kako je ranije bilo sugerisano. U razgovoru za "Autocar" na predstavljanju radikalno novog koncepta ELO, Šardon je rekao da proizvodnja ovakvog pristupačnog modela ostaje mogućnost za kompaniju i da bi mogla biti odobrena u zavisnosti od specifičnosti nove kategorije.

Na pitanje da li koncept ELO predviđa potencijalni E-Car model, Šardon je rekao: "E-Car otvara druga vrata - za ovaj automobil možda vam ne treba E-Car odgovor. Za nas je E-Car važniji za definisanje automobila koji bi bio ispod C3 - automobila koji je pristupačniji, jer je ovaj automobil (koncept ELO) prilično kompaktan, ali možete vidjeti da sa onim što imate interno - sa modularnošću, fleksibilnošću - nikada neće biti početna verzija buduće ponude."

"Mi smo legitimni kao brend Citroen da uđemo u ovaj segment, pod uslovom da Evropska unija daje prostor u smislu budućih propisa. Zašto smo legitimni? Zato što je ovo dio naše DNK i ne morate se vraćati tako daleko u istoriju."

Šardon se osvrnuo na istorijski uspjeh prethodnih modela Citroena iz "A-segmenta", loze koja datira još od 2CV i uključuje veoma popularne supermini automobile poput Saxoa i nedavno C1. C1 je povučen iz prodaje prije nekoliko godina, istovremeno sa blisko povezanim Peugeotom 108, usred masovnog odlaska proizvođača automobila iz A-segmenta, uz sve veće zakonske propise i troškove proizvodnje koji su se urotili da uguše već izuzetno male marže.

Šardon kaže da bi E-Car pravila mogla da pruže okvir za ponovno popunjavanje te praznine u Citroenovoj ponudi, prenosi "AutoBlog".

© Copyright 2005. - 2025. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba