Jaka konkurencija

Appleova prodaja iPhonea pala u Kini, Huawei doživljava snažan rast

Autor: Biznis.ba
Appleova prodaja iPhonea pala u Kini, Huawei doživljava snažan rast
Foto: Pexels

Appleova prodaja iPhonea oštro je pala u Kini u prvom tromjesečju ove godine, a firma je osjetila jaku konkurenciju domaće marke Huawei, prema novom izvještaju firme za istraživanje tržišta Counterpoint Research.

Apple je zabilježio pad prodaje svojih iPhonea od 19,1% u prva tri mjeseca ove godine, pokazuju podaci Counterpointa, dok je kineski telekomunikacijski div i potrošačka elektronika Huawei doživio preporod u svom poslovanju s pametnim telefonima.

Firma sa sjedištem u Shenzhenu u Kini zabilježila je skok prodaje svojih pametnih telefona za nevjerojatnih 69,7% u prvom kvartalu, rekao je Counterpoint.

To je bilo zahvaljujući nemalom dijelu lansiranju Huaweijevog pametnog telefona Mate 60, koji dolazi s vrhunskim čipom koji podržava sljedeću generaciju 5G mobilnog povezivanja, prenosi SEEbiz.

Počevši od 2019. godine, SAD je uveo sankcije Huaweiju u pokušaju da ga spriječi u pristupu takvoj tehnologiji, gotovo uništivši Huaweijevo poslovanje s pametnim telefonima.

Huawei se sada vraća. Firmaje četvrti najveći proizvođač pametnih telefona u Kini, prema Counterpointovom istraživanju objavljenom u utorak, povećavajući pritisak na Apple, koji je treći po veličini.

Dionice Applea blago su pale u američkom predtržišnom trgovanju u utorak.

"Appleova prodaja bila je smanjena tokom tromjesečja jer je Huaweijev povratak izravno utjecao na Apple u premium segmentu", rekao je Ivan Lam, viši istraživački analitičar za Counterpoint Research, u izjavi.

"Osim toga, potražnja za zamjenama za Apple malo je smanjena u poređenju s prethodnim godinama."

Lam je nagovijestio da bi proizvođač iPhonea još uvijek mogao vidjeti oporavak u Kini s mogućnošću novih opcija boja za svoje vodeće uređaje, agresivnim popustima i novim AI značajkama za koje se očekuje da će biti predstavljene na nadolazećoj Svjetskoj konferenciji programera (WWDC) u junu.