Obmanjivala putnike

Nizozemska aviokompanija kriva za manipulativni "zeleni" marketing

Autor: Biznis.ba
Nizozemska aviokompanija kriva za manipulativni "zeleni" marketing
Foto: Arhiv

Nizozemska aviokompanija kompanija KLM navodila je manipulativnim "zelenim" marketingom putnike na krive zaključke kako bi poboljšala korporativni imidž i uvjerila ih da brine za okoliš, presudio je danas nizozemski sud.

Ekološki aktivisti tvrde da je KLM kampanjom "leti odgovorno" obmanjivao putnike budući da vazduhoplovstvo općenito ispušta stakleničke plinove.

Firma je kriva, ali može nastaviti s oglašavanjem i ne mora ispraviti oglase. Sud se složio s njihovim tvrdnjama, ali nije izrekao kaznu firmi, nizozemskom ogranku Air France-KLM-a.

"Nekoliko KLM-ovih oglasa iz prošlosti navodilo je na krive zaključke i stoga su bili nezakoniti", zaključio je sud u sažetku pisane odluke. Međutim, firma ih ne mora ispraviti i može nastaviti s oglašavanjem, uprkos pozivima na opću zabranu.

"Sud nije mogao biti jasniji: firmama nije dopušteno tvrditi da se bore protiv opasnih klimatskih promjena budući da zapravo potiču krizu", naglasila je Arts.

"Mi ne koristimo 'zelenu šminku'", rekao je Smith na konferenciji za novinare, tvrdeći da firma poduzima mjere kako bi smanjila emisiju štetnih plinova, najavljujući kupovinu učinkovitijih aviona i povećanje udjela biogoriva u kerozinu.

Fossil Free ipak smatra da su planovi za budućnost manje važni od neposredne opasnosti i da su najavljene promjene marginalne, pogotovo zato što kompanija planira povećati broj letova.