Najveća svjetska pivovara AB InBev u srijedu je objavila prodaju u četvrtom tromjesečju bolju od očekivane uprkos godišnjem padu količina.
Proizvođač pića, čiji brendovi uključuju Budweiser, Corona i Stella Artois, izvijestio je o povećanju prihoda od 3,4% u četvrtom tromjesečju na 14,84 milijarde USD, u odnosu na pad od 2,9% na 14,05 milijardi USD koji su predviđali analitičari LSEG-a.
Cjelogodišnja prodaja porasla je za 2,7% na 59,77 milijardi dolara, u usporedbi s rezultatom od 59,3 milijarde dolara koji su očekivali analitičari.
Ukupne količine pale su 1,9% u tromjesečju i 1,4% tokom čitave godine, što firma uglavnom pripisuje slaboj potražnji u Kini i Argentini.
Pad količine uzrokovan je manjom potražnjom za pivskim proizvodima grupe u usporedbi s nepivskim markama, poput koktel proizvoda Cutwater Spirits i Brutal Fruit Spritzer, prenosi SEEbiz.
Firma je uprkos tome izjavila da je uvjerena u daljnju otpornost globalne potražnje za pivom.
Gledajući unaprijed, rekla je da cilja na rast dobiti prije kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije (EBITDA) u 2025. u skladu sa srednjoročnim izgledima firme između 4% i 8%.