Prihod od prodaje pametnih naočala Ray-Ban Meta više se nego utrostručio u odnosu na prethodnu godinu, otkrila je EssilorLuxottica u ponedjeljak kao dio najnovijeg izvještaja o zaradi firme.
EssilorLuxottica je izjavila da je uspjeh naočala Ray-Ban Meta, izrađenih kao dio partnerstva s Facebookovom matičnom firmom koje datira iz 2019., pridonio ukupnoj prodaji u prvoj polovici godine od 14,02 milijarde eura (16,25 milijardi američkih dolara). Što predstavlja skok od 7,3% u odnosu na prethodnu godinu, piše CNBC.
„Predvodimo transformaciju naočala kao sljedeću kompjutersku platformu, onu u kojoj će se umjetna inteligencija, senzorna tehnologija i infrastruktura zdravstvene zaštite bogate podacima spojiti kako bi osnažili ljude i oslobodili naš puni potencijal“, rekli su izvršni direktor EssilorLuxottice Francesco Milleri i zamjenik izvršnog direktora Paul du Saillant u zajedničkoj izjavi. „Uspjeh Ray-Ban Meta naočala, lansiranje Oakley Meta Performance AI naočala i pozitivan odgovor na Nuance Audio glavne su prekretnice za nas u ovoj novoj granici.“
U izvještaju o zaradi, firma je navela da njihove nove pametne naočale Oakley Meta, predstavljene u junu, predstavljaju najnoviju liniju proizvoda koja je proizašla iz partnerstva s firmom za društvene medije, prenosi Financa ba.
Luxottica posjeduje nekoliko poznatih brendova, uključujući Ray-Ban, Oakley, Vogue Eyewear i Persol.
U rujnu je Meta obnovila dugoročni partnerski ugovor s Luxotticom kako bi u sljedećoj deceniji sarađivali na razvoju višegeneracijskih pametnih naočala, prema objavi.