Usklađivanje strukture

Proizvođač Monopoly-ja Hasbro smanjuje 3% ukupne radne snage usred viših carinskih troškova

Autor: Biznis.ba
Proizvođač Monopoly-ja Hasbro smanjuje 3% ukupne radne snage usred viših carinskih troškova
Foto: Ilustracija

Prodavač igračaka Hasbro smanjio je 3% svoje globalne radne snage u svom najnovijem nastojanju da smanji troškove zbog viših američkih carina na igračke iz Kine.

Otpuštanja se odnose na oko 150 zaposlenika. Prema godišnjem izvještaju za fiskalnu 2024. godinu, firma je imala otprilike 4985 zaposlenika širom svijeta.

„Usklađujemo našu strukturu s našim dugoročnim ciljevima“, rekla je za Reuters glasnogovornica Hasbroa Abby Hodes.

Hasbro otprilike polovicu svojih igračaka i igara koje se prodaju u SAD-u nabavlja iz Kine. Proizvođač igračaka ubrzava napore za diverzifikaciju nabave i smanjenje izloženosti Kini.

Vrtlože se zabrinutosti zbog globalnog trgovinskog rata nakon što su carine američkog predsjednika Donalda Trumpa na trgovinske partnere povećale pritisak na industriju igračaka koja se već borila s mlakom potražnjom.

„U konačnici, carine se pretvaraju u više potrošačke cijene, potencijalni gubitak radnih mjesta dok se prilagođavamo kako bismo apsorbirali povećane troškove i smanjenu dobit za naše dioničare“, rekao je izvršni direktor Hasbroa Chris Cocks tokom poziva o zaradi u aprilu.

Firma je također izjavila da ponovno procjenjuje logističke rute i proizvodnju.

U decembru 2023. Hasbro je izjavio da će ukinuti 900 radnih mjesta širom svijeta, gotovo godinu dana nakon što je izjavio da će smanjiti 15% svoje radne snage zbog slabije prodaje, prenosi Financa ba.

Wall Street Journal prvi je put izvijestio o ukidanju radnih mjesta u utorak. Izvješće dodaje da je ukidanje radnih mjesta dio višegodišnjeg restrukturiranja Hasbroa. Proizvođač Play-Doha nije komentirao broj ukinutih radnih mjesta, piše CNBC.

U aprilu je Hasbro nadmašio procjene kvartalnih rezultata. Preusmjeravanje na digitalne i licencirane poslove s igrama pomoglo im je privući mlađe kupce nakon što se već oko tri godine bore povećati potražnju za svojim igračkama.