prvi ovogodišnji kvartal

Disney zaradio 47 miliona dolara od streaminga

Autor: Biznis.ba
Disney zaradio 47 miliona dolara od streaminga
Foto: Unsplash

Streaming jedinica Disneya objavila je prve podatke o dobiti, dva tromjesečja ranije nego što su planirali.

Dionice firme, piše Reuters, pale su 1,4 posto u pretprodaji, no Disney očekuje da će prilagođena zarada po dionici porasti za 25 posto ove fiskalne godine, pet posto više nego što je ranije prognozirala.

Optimizam temelje na dobrim poslovnim rezultatima u tematskim parkovima i streamingu.

Odjel zadužen za streaming, koji uključuje kanale Hulu i Disney+, zabilježio je operativni prihod od 47 miliona dolara u prvom kvartalu ove godine.

Disney je najavio Wall Streetu da će njihovo streaming poslovanje postati isplativo do septembra iako je gubio novac otkako je Disney + debitirao 2019. u pokušaju firme da postane konkurencija Netflixu.

“Naši rezultati u proteklom tromjesečju dokazuju da smo ušli u novu eru naše firme", istaknuo je glavni izvršni direktor Bob Iger.

Kao i druge medijske firme, Disney se pokušava prilagoditi prelasku gledatelja s kabelske televizije na streaming zabavu.

Iger, koji je izašao iz penzijrkako bi obnovio Disney u novembru 2022., pokrenuo je program rezanja troškova za koje se očekuje da će doseći najmanje 7,5 milijardi dolara do kraja septembra, prenosi Bankar me.

Također je predstavio desetogodišnje ulaganje od 60 milijardi dolara u tematske parkove i najavio planove za samostalnu aplikaciju za streaming ESPN-a.

Profit od streaminga, raniji od očekivanog, potaknut je agresivnim upravljanjem troškovima, pojasnio je u intervjuu glavni finansijski direktor Hugh Johnston. Prije godinu dana ta je Disneyeva jedinica izgubila čak 587 miliona dolara.

Također, Disney+ dodao je više od šest miliona korisnika tokom prvog tromjesečja, uz prosječni prihod veći za 44 centa po korisniku.

Paramount smanjio gubitke od streaminga

Nešto bolje rezultate od dosadašnjih ostvario je i Paramount koji je na području streaminga smanjio gubitke s 511 na 286 miliona dolara.

Prihod od oglašavanja u streamingu porastao je za 31 posto s 398 na 520 miliona dolara, potaknut rastom od Pluto TV-a i Paramounta+, što se ponajviše pripisuje prijenosu Super Bowla.

Podsjetimo, trenutno je u toku i velika bitka za kupovinu Paramounta u kojoj učestvuju Sony Pictures i privatna kapitalna firma Apollo Global Management s jedne te Skydance Medije s druge strane.