Auto
Svjetski lider
Kako je Kina učinila električna vozila popularnim
„Vozim električni automobil jer sam siromašan“, kaže Lu Junfeng, vozač koji se bavi prevozom na zahtjev, dok puni vozilo na stanici za punjenje na periferiji Guangdžoua, na jugu Kine.
Odlazak legende
Posljednji Suzuki Jimny u Evropi stiže u samo 55 primjeraka
Suzuki Jimny je praktično završio svoju karijeru u Evropi.
Izum Japanaca
Uvodi se uređaj koji ne dozvoljava da se pogrešno stisne gas umjesto kočnice
Ovi uređaji se već ugrađuju u automobile proizvedene u toj zemlji, a uskoro će biti obavezan dio opreme.
Stellantis
Električni automobili dobijaju mjenjač sa tri brzine?
Da li Stellantis planira da uvede trostepeni mjenjač za električna vozila? Sve ukazuje na to.
Podaci Destatisa
Trend se mijenja, njemačka autoindustrija bilježi trend rasta narudžbi
Knjige narudžbi njemačke industrije popunile su se u aprilu. Signalizirajući više posla u idućim mjesecima, posebno veseli autoindustrija.
Kineski div
BYD Seagull već prešao granicu od milion prodatih jedinica
BYD Seagull, poznat i kao Dolphin Mini ili Dolphin Surf, dostigao je broj od milion proizvedenih primjeraka.
Jačanje prisustva
Audi zbog Trumpovih carina razmišlja o izgradnji fabrike u SAD-u
Njemački proizvođač luksuznih automobila Audi mogao bi izgraditi fabriku u Sjedinjenim Državama i pokrenuti proizvodnju i izvan pogona matičnog VW-a, izvijestio je Der Spiegel.
Snovi postaju java
Leteći taksi sve bliže stvarnosti
Leteći taksi bi zbog prilika u odbrani, hitnoj medicini i prevozu tereta u narednih nekoliko godina mogli postati stvarnost nakon što je sektor nedavno dobio podršku administracije američkog predsjednika Donalda Trumpa, rekli su čelnici industrije na izložbi Paris Air Show.
Nedostatak kupaca
Ferrari pomjera lansiranje svog prvog električnog modela
Električni automobili visokih performansi sve teže pronalaze kupce.
ID Buzz AD
Volkswagen prestigao i Teslu u trci za robo-taksije
Volkswagen će 2026. lansirati robo-taksi ID Buzz AD i time preduhitriti Teslu. Ali i drugi konkurenti učestvuju u toj milijardama teškoj trci za budućnost.
Nakon dugog odsustva
Stiže luksuzni SUV sa 615 KS
Nakon nekoliko godina odsustva, Cadillac se zvanično vratio na evropsko tržište.
Korisni savjeti
Potrošnja goriva pri 100 i 160 km/h: Evo koliko možete da uštedite
Cijena nafte padaju, a cijene goriva rastu i to radikalno. Upozorenja nikad dosta, pa vam dajemo još jedan savjet za štedljivu vožnju.
Preskup popravak
Danski stručnjak: Deset godina stari EV mogu biti bezvrijedni
Električni automobili mogu potpuno izgubiti vrijednost nakon 10 godina, upozorava danski stručnjak Henrik Byrnel iz kompanije za automobilske garancije Fragus.
Auto
Stellantis patentirao mjenjač za EV s tri brzine
Planira li Stellantis mjenjač s tri brzine za električna vozila? Čini se da je na tom tragu.
Možda i duže
Audi će praviti benzince narednih deset godina
U ponedeljak biće tačno tri godine otkako je Audi obećao da će posljednji model sa motorom na unutrašnje sagorjevanje lansirati 2025. godine i da će od 2026. nuditi isključivo električne automobile.
Poznat razlog
Francuska zahtijeva hitno povlačenje nekih modela Citroëna
Firma Takata Corporation, koja stoji iza neispravnih zračnih jastuka, proglasila je bankrot još 2017. godine pod teretom najvećeg opoziva proizvoda u povijesti autoindustrije.
Potpisan ugovor
Volvo je prvi proizvođač koji će koristiti reciklirani čelik bez emisija
Volvo Cars je potpisao ugovor sa švedskom čeličanom SSAB za isporuku recikliranog čelika s gotovo nultim emisijama.
Redizajnirani
Novi Audi Q5 donosi veći domet
Redizajnirani Q5 je prvi put prikazan prošle jeseni, a sada su njegove plug-in hibridne verzije, dostupne i kao SUV i kao Sportback (kupe verzija), stigle u Evropu.
Loši rezultati
Dva italijanska brenda udružuju snage da prežive
Stellantis mora hitno da reaguje kako bi oživio Maserati, nakon što su prošlogodišnji rezultati pokazali pad prodaje od čak 57 posto – na svega 11.300 automobila.
Velika neisplativost
Evropa ostaje bez malih automobila: Spas traži u novoj kategoriji vozila
Evropski auto-giganti tvrde da su novi propisi učinili proizvodnju malih automobila neisplativom.