20+ godina
sa vama
Biznis lice BiH

Sanel Ibrić za Biznis.ba: ZEPS otvara vrata milionima KM poslovnih ugovora

Autor: Biznis.ba
Foto: Privatni arhiv/Sanel Ibrić
Do početka jednog od najznačajnijih regionalnih privrednih događaja godine, ZEPS 2025 ostao je još samo jedan dan.

Ove godine Sajam bilježi rekorde u svim segmentima, od broja izlagača i zemalja učesnica, do proširenog sajamskog prostora i unaprijeđenih B2B programa. Tim povodom razgovarali smo sa Sanelom Ibrićem menadžerom ZEPS-a, koji je otkrio šta posjetitelji i privrednici mogu očekivati na ovogodišnjem izdanju.

- Do početka ovog regionalnog privrednog događaja godine ostao je još jedan dan i možemo s ponosom reći da je do sada svoje učešće potvrdilo skoro 500 izlagača sa više od 2.000 brendova iz BiH i inostranstva. To je impozantna brojka koja pokazuje da je ZEPS i dalje najznačajniji privredni događaj u zemlji i regiji - ističe Ibrić.

U odnosu na prošlu godinu sajamski prostor je povećan za više od 20%, posebno u halama i na otvorenom dijelu sajmišta, što omogućava većim kompanijama da predstave kompletnu opremu i nove tehnologije.

Najviše predstavnika dolazi iz Turske, Italije, Hrvatske, Slovenije i Libije, uz značajan broj domaćih firmi. Posebno se ističu Istanbul Chamber of Commerce, Libyan Iron and Steel Company, kao i vodeće kompanije iz energetike, metalske i građevinske industrije.

O tome da je ZEPS 2025. najveći i najbolje organizovan do sada, svjedoče i podaci koje navodi menadžer sajma Sanel Ibrić.

- ZEPS 2025 je rekordan po nekoliko parametara: skoro 500 izlagača, više od 22.000 m² izložbenog prostora, delegacije iz više od 10 zemalja, te više od 50% novih kompanija koje prvi put učestvuju. Ove brojke jasno pokazuju da je ovogodišnji ZEPS najveći i najbolje organizovan do sada. No, od svega toga važnije je što je ZEPS postao centralna poslovna platforma, mjesto i prilika da se regiji Jugozapadne Evrope pošalju važne poruke koje će približiti nacionalne ekonomije i fokusirati nas na zajedničko djelovanje kako bismo iskoristili komparativne prednosti koje sve zajedno imamo – kaže menadžer ZEPSA.

Posjetitelji u naredna četiri dana mogu očekivati bogatu ponudu proizvoda i usluga, tri veoma značajne panel diskusije, unaprijeđene B2B susrete, prezentaciju novih tehnologija i rješenja, te posebne programe za mlade: STEM akademiju i Kids Business Day.

Poseban fokus stavljen je na B2B segment, gdje je kreirana digitalna platforma koja omogućava efikasnije poslovne susrete.

- Nova digitalna B2B platforma omogućava izlagačima i posjetiocima da se povežu još prije sajma, dogovore sastanke i razmjenjuju kontakte. Prednost je i u tome što saradnja ne prestaje završetkom sajma, već traje tokom cijele godine – navodi Ibrić.

Prvi dan sajma posvećen je regionalnoj saradnji i internacionalizaciji. U panelima učestvuju: Vanjsko-trgovinska komora BiH, Istanbul Chamber of Commerce, ambasade Republike Turske i Italije, libijski investicioni fondovi, te predstavnici privrede iz cijelog regiona.

Kada je riječ o atrakcijama sajma, menadžer ZEPS-a izdvaja Paviljon Turske sa preko 50 kompanija, nastup libijskih kompanija, inovacije u oblasti zelene energije i cirkularne ekonomije, te panele o uvozu radne snage, digitalnoj transformaciji i energetskoj tranziciji.

Često se kaže da na sajmu nastaju saradnje koje mijenjaju živote kompanija. ZEPS je upravo takvo mjesto, prostor gdje ideje prerastaju u poslove, a poslovni kontakti u dugoročna partnerstva.

- Kroz ZEPS su nastale mnoge saradnje. Poseban primjer su ugovori domaćih firmi sa turskim i italijanskim partnerima, gdje su sklopljeni poslovi vrijedni više miliona KM. Za mnoge kompanije upravo je ZEPS bio prekretnica za izlazak na strana tržišta - zaključuje Ibrić.

ZEPS 2025. pruža priliku da se otvore još veća vrata za domaće i regionalne kompanije, te da se nastave stvarati priče o uspjehu koje mogu oblikovati cjelokupnu privredu regije.

© Copyright 2005. - 2025. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba