To ne znači da je sama nazivna pločica završena.
SUV će se nastaviti na nekoliko međunarodnih tržišta, uključujući dijelove Azije, Bliskog istoka i Latinske Amerike.
Šta se krije iza gašenja?
"Fortuner je bio odličan proizvod za nas tokom godina i pronašao je relativno malu, ali entuzijastičnu bazu kupaca. Ali s promjenom preferencija kupaca u Australiji, donijeli smo odluku da prestanemo s proizvodnjom Fortunera", rekao je Šon Henli, potpredsjednik prodaje i marketinga Toyota Australia, prenosi Carscoops.
Objasnio je da se kupci Toyote "uglavnom" vraćaju na Hilux ili Land Cruiser liniju (uključujući Prado i seriju 300).
Predstavljen 2015.
Glavni razlozi za postepeno ukidanje Fortunera, kako je naveo, proširenu liniju Hiluxa i ono što je opisao kao "racionalizaciju ponude proizvoda".
Istakao je da Fortuner "nikada neće biti Toyota broj jedan po prodaji".
"Ali postigao je ono što je kompanija namjeravala", naglasio je Henli.
Fortuner je predstavljen australijskom tržištu 2015. godine, a dobio ažuriranje sredine ciklusa 2020. godine.
Dijeli IMV platformu i 2,8-litarski turbodizelski četverocilindrični motor sa Hilux pickupom, ali ih pakuje u nešto kraću SUV karoseriju sa tri reda sjedišta i sedam sjedišta.
Budućnost
Toyota još nije iznijela nikakve konkretne planove za budućnost Fortunera.
Ukoliko se pojavi nova generacija, gotovo sigurno bi ostala povezana s Hiluxom baziranim na IMV-u, umjesto da usvoji noviju TNGA-F arhitekturu koju koriste Land Cruiser Prado i 4Runner američke specifikacije.
Razum je pragmatičan. S obzirom na to da se prisustvo Fortunera na tržištu smanjuje, potencijalni brojevi prodaje možda neće opravdati investiciju potrebnu za potpuni redizajn.