Dionice firme uvrštene na američku berzu pale su za 1% u predtržišnom trgovanju.
Pogođene padom tržišta nekretnina, slabom stopom zaposlenosti i nestabilnom potražnjom potrošača, firme u drugom najvećem svjetskom gospodarstvu obuzdale su potrošnju na oglašavanje kako bi smanjile troškove i zaštitile svoje marže.
Baidu, koji se uvelike oslanja na oglašavanje u svojoj tražilici, također je pretrpio udarac. Njegovo osnovno poslovanje s online oglašavanjem, koje obično čini 60% ukupnih prihoda firme, izvijestilo je o padu prihoda od 15% na 16,2 milijarde juana tokom tromjesečja od aprila do juna, prenosi SEEbiz.
To je zasjenilo optimističan rast u segmentu AI clouda firme, što je dovelo do povećanja od 34% u Baiduovom poslovanju oglašavanja koje nije online.
Tvrtka je tijekom drugog tromjesečja izvijestila o ukupnim prihodima od 32,71 milijardi juana (4,56 milijardi dolara), što je 4% manje nego godinu ranije. Analitičari su u prosjeku procijenili 32,76 milijardi juana, prema podacima koje je prikupio LSEG.