20+ godina
sa vama
Nike, Pokemon...

Kada reklame ožive: Pogledajte kako 3D bilbord u Tokiju privlači svjetske brendove

Autor: Biznis.ba
Foto: Printscreen/Youtube
Godine 2021. jedan bilbord u Japanu privukao je pažnju širom svijeta. To nije bila obična digitalna reklama, već fascinantna optička iluzija (trompe l'oeil).

Od tada, ovaj 3D digitalni bilbord u tokijskoj četvrti Shinjuku nastavlja da se poigrava s perspektivom kako bi stvorio iluziju da likovi iskaču iz ekrana, kao da stoje na ogromnom balkonu. Njegov najpoznatiji „stanar“ bila je trobojna mačka koja je izgledala kao da posmatra prolaznike i pojavljivala se nekoliko puta svakog sata. Mnoge poznate kompanije su također zakupile ovaj ekran, podižući svoje oglašivačke strategije na viši nivo.

3D bilbord najveći u sklopu tri ekrana pripada kompaniji Cross Space, koja je vlasnik zgrade. Napravljen je od zakrivljenog LED ekrana sposobnog da emituje zvuk i prikazuje slike u 4K rezoluciji. Upravo zakrivljenost ekrana omogućava 3D efekat jer stvara veću dubinu kada se posmatra iz određenih uglova. Upečatljiva priroda bilborda savršeno se uklapa s njegovom lokacijom pored stanice Shinjuku, jednog od najprometnijih mjesta na svijetu.

Među kompanijama koje su se oglašavale na ovom 3D digitalnom bilbordu u Tokiju je i Nike, koji je iskoristio ovaj gigantski ekran da predstavi nove Air Max 1 patike uz zapanjujuću animaciju povodom Dana Air Max-a 2023. godine, koji se obilježava svake godine 26. marta. Kompanija je ponovila ovaj podvig i za svoju saradnju RTFKT x NIKE 3D iz 2023, koja je uključivala i pojavljivanje šarenih likova Takashija Murakamija.

Zabavne franšize poput Pokémona i Sanria također su iskoristile prednosti ovog digitalnog „pozorišta“, dovodeći svoje svjetski poznate likove na ekran. Pokémon je koristio bilbord za promociju verzija video igara Scarlet i Violet, kao i mobilne igre Pokémon GO, uz animaciju u trajanju od jedne minute. Sanrio je pak prikazao šarmantnu reklamu posvećenu Pompompurinu, u kojoj se žuti psić čini zaglavljenim za plafon, prije nego se počne kotrljati i skoro ispusti šešir na ulicu.

Nisu samo animirani likovi privukli pažnju ovom bilbordu. Modna kuća Charles & Keith je sarađivala s K-pop grupom ITZY na reklami za torbe, u kojoj svih pet članica maše prolaznicima, dok se oko njih smjenjuju gigantske torbice.

U međuvremenu, Louis Vuitton je odao počast japanskoj umjetnici Yayoi Kusami u okviru njihove zajedničke saradnje.

Ako se ikada zateknete u Tokiju i poželite da vidite ovu digitalnu reklamu uživo, 3D bilbord se nalazi nasuprot istočnog izlaza iz stanice Shinjuku, i aktivan je od 7 ujutro do 1 poslije ponoći, van tog vremena ekran se gasi. Ako 'pak želite iskusiti dio japanske pop kulture iz udobnosti svog doma, možete posjetiti YouTube kanal kompanije Cross Space, gdje se nalazi arhiva videozapisa s kreativnim reklamama prikazanim na bilbordu.

© Copyright 2005. - 2025. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba