Citroën briše granicu između sna i stvarnosti u kampanji „The Dreamer“
Novi spot posuđuje stranicu iz Nolanove knjige, prateći glavnog lika koji izgleda kao da je zarobljen u beskonačnim slojevima snova, ali nema nikakvu želju da se probudi.
U filmu pratimo muškarca koji se stalno budi uz zvuk alarma, samo da bi svaki put pronašao novo iznenađenje ispred svog prozora. Prvo je to džinovski patuljak, zatim ogromna šolja čaja, a na kraju C5 Aircross, parkiran ispred kuće i spreman za avanturu. Uzbudljiva potjera automobilom odvija se dok on vodi SUV u dinamičnu vožnju, očaran njegovim elegantnim enterijerom i besprijekornim performansama, iskustvom koje djeluje gotovo „previše dobro da bi bilo stvarno“.
Režiser Fredrik Bond poigrava se klasičnim konceptom „sna unutar sna“, koristeći njegovu petljastu strukturu kako bi istaknuo udobnost i dizajn vozila, a pritom publiku zadržao u prijatnoj dezorijentisanosti. Umjesto da funkcioniše kao klasična reklama za automobil, film više djeluje kao poziv na budnu halucinaciju, nadrealno iskustvo koje publiku uvlači dublje u Citroënov svijet snova, prenosi Media Marketing. Svojim prepoznatljivim razigranim stilom pripovijedanja, Bond prikazuje naprednu tehnologiju, profinjen dizajn i vrhunsku udobnost najnovijeg Citroënovog modela, utkajući te karakteristike u narativ koji je istovremeno i duhovit i očaravajući.
„Neki proizvodi jednostavno promijene vašu predstavu o tome šta je moguće. Iskrive vam osjećaj za stvarnost. Upravo taj efekat smo željeli prenijeti ovdje, u našem tipičnom duhovitom i samosvjesnom tonu,“ kaže kreativni direktor BETC-a Nick Bakshi. „Željeli smo pokazati kako se osjeća trenutak kada sjednete u automobil koji izgleda previše dobar da bi bio stvaran – dok ne shvatite da jeste.“
„The Dreamer“ nastavlja BETC-ov niz očaravajuće ekscentričnih priča za Citroën, nakon ranijih zapaženih filmova kao što su „The Alien“ i „The Revolution“. „Neke stvari su toliko dobre da gotovo djeluju nemoguće. Takav je C5 Aircross. Željeli smo uhvatiti taj osjećaj na duhovit, samosvjestan način,“ rekao je Nick Bakshi.