20+ godina
sa vama
Prava inovacija

Apple ima najnoviju iPhone reklamu: Hlađenje kao nova supermoć

Autor: Biznis.ba
Foto: Printscreen/Youtube
Appleova najnovija iPhone reklama sugerira da bi prava inovacija u pametnim telefonima mogla doći iz njihove sposobnosti da ostanu hladni.

U svojoj novoj iPhone 17 Pro reklami, koju je kreirao TBWA\Media Arts Lab, brend koristi metaforički pristup kako bi istaknuo unaprijeđeni sistem hlađenja telefona. Umjesto prikazivanja procesorske snage ili tehničkih specifikacija, spot prati pregrijanog trkača koji simbolizira telefon doveden do svojih granica. Režiran od strane Andreasa Nilssona, film naglašava jednostavnu poruku: bolje upravljanje toplotom vodi ka boljoj izvedbi, dok će se kampanja prikazivati na televizijskim i digitalnim platformama.

U reklami trkač prolazi kroz užarenu pustinju sve dok iznenadni mlaz hladne vode ne padne odozgo, piše Media Marketing. Ponovo osnažen, prelazi u lagan, nezaustavljiv tempo, istovremeno obavljajući više zadataka dok grabi naprijed. Njegov obnovljeni zamah služi kao metafora za Appleovu unaprijeđenu parnu komoru, koja je dizajnirana da odvodi toplotu od procesora kako bi zahtjevne aplikacije i igre mogle raditi duže, bez usporavanja.

Reklama nastoji pretvoriti složeno inženjerstvo u nešto što gledaoci mogu intuitivno razumjeti, predstavljajući termalnu kontrolu ne kao tehničku stavku nego kao osobinu karaktera. Također nagovještava šire ciljeve Applea vezane za jači vijek trajanja baterije i ujednačenu izvedbu, upakovane u priču o trkaču koji pronalazi svoj drugi vjetar.

© Copyright 2005. - 2025. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba